Keuze Moederboard???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djenius

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2013
Okee, ik snap het niet meer met die moederboorden hoor. Ik wil graag een moederboord met een aansluiting voor 1 USB 3.0 (in case), 1 USB 2.0 (in case), en een cardreader (evt op USB 3.0)?
Ik had zelf een ASRoch H77 Pro4 in gedachte maar aangezien ik alle namen enzo niet meer snap vraag ik om jullie hulp.
Bedankt alvast!
Dennis

Edit: er zit ook nog een Audio en Mic. Jack in de case:
http://azerty.nl/producten/product_...-atx-zwart-wit-usb-audio.html?source=googleps

Asus SABERTOOTH X79,s2011

Ik zelf raad: Asus SABERTOOTH X79,s2011 aan ter waarde van: €286, 99 bij mycom. echt een hele goede mobo vooral omdat jij heel veel wilt doen met usb 3.0 daar is deze mobo hellemaal geschikt voor!

Alleen heb je wel een Intel Core i7-3820, s2011 nodig voor €267, 99 ook bij mycom.

btw ik zie in je ander topics dat je een gamepc wilt ik kan daarvoor wel een mooi winkelmandje maken zeg het maar als je het goed vind!

en heel misschien voor een klein prijsje ken ik wel iemand die het in elkaar kan zetten!

Laatst bewerkt:
Wat is dat nou weer voor een advies jamano, dat is veel te (onnodig) dure hardware waar de vraagsteller waarschijnlijk niet eens naar op zoek is.

Wat de vraag betreft: je hebt 1 USB3.0 header op het moederbord wat jij noemt en 3 USB2.0 headers, dus je kunt alles wat jij wil gewoon aansluiten daarop (cardreader dan wel via USB2.0 natuurlijk). Ook de aansluiting voor je geluid via je frontpanel is gewoon aanwezig. Deze informatie kan je in de manual van je moederbord terugvinden op pagina 13, zie hier: klik

Okee, ehm... Is er ook een mogelijkheid om Bluetooth + wifi aan te sluiten?? Ook wil ik hier later nog een interne Game Capture toevoegen, gaat dit? Ook heb ik nog wat rondgekeken voor andere Mobo's. Ik heb nu een oogje op deze: http://azerty.nl/0-4924-492573/asrock-z77-pro4-.html Wat is het echte grote verschil qua usb aansluitingen, WIFI/BT en interne game capture? Dank alvast!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wifi en een game capture kaart zal je los moeten aanschaffen en aan moeten sluiten op de PCI of PCI-e aansluitingen (afhankelijk van de wifi of capture kaart, welke aansluiting deze heeft).

Ook voor het moederbord met de Z77 chipset geldt: kijk eens in de manual (linkje naar manual) en daar zie je gewoon staan dat deze netjes 1 USB3 header, 2 x USB2.0 headers en een front audio header heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan