Keuze Scherm Is Er Niet Meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja ik zou zeggen systeemherstel mischien naar een datum toen het nog goed was,maar lukt het niet dan ben je weer terug bij af :confused:
Ik heb al lopen zoeken maar kan niets vinden.
krijg je dat zelfde menu als de andere drives?
Ik zit een beetje te denken of dat met het installeren van die camera erbij komt.
Ik zou het effe verders niet weten anita
 
Hallo,

Ik heb nog een poging gedaan, om het keuzemenu
te laten verschijnen bij mijn L drive/USB.
Wat ik de vorige keer niet goed had gedaan is,
ik had vooraf niet de L drive geactiveerd d.m.v. de digitale camera aan te doen. (stom, achteraf logisch natuurlijk)
Deze had ik pas aangezet toen ik al in de module 'autofix' zat. Daarom zag hij de L drive toen niet.
Nu door hem dus vooraf aan te zetten wel. Toen heb ik de 'autofix' kunnen laten draaien over de L drive heen. Maar..........

Helaas heeft de 'autofix' niet geholpen bij de L Drive.
De overige driven dus wel. Weet iemand hier een oplossing voor en waar dit aan kan liggen???

Groetjes
 
Het levert mij onmetelijke vreugde op om te zien hoe gezegend zij zijn, die voorzien zijn van een Autorun-optie die het laat afweten.

Blij, blijer, het blijst zou ik zijn, als het mij zou lukken om mijn CD-Rom-drive voorgoed te ontdoen van zijn onhebbelijke gewoonte om mijn commando's te negeren.

Ik vraag vergiffenis voor dit sarcasme, ik ben slechts een computergebruiker, die wanhopig probeert optimistisch te blijven. ;)

Met andere woorden; ik zit precies met het omgekeerde probleem:

Mijn Autorun is ongewenst, maar krijg ik niet uitgeschakeld.

De gebruikelijke manier (eigenschappen, tabblad Autorun, alle vinkjes in de goede volgorde etc) en ook het programma Autofix.exe (van Microsoft) leverden geen resultaat op.

Veranderingen aanbrengen in het register vind ik vooralsnog te rigoreus, maar als het onvermijdelijk zou blijken, dan zou ik dit paardenmiddel altijd nog kunnen toepassen.

Zijn er andere opties die ik kan proberen?

:)

Vriendelijke groetjes,

Scarfinger
 
Toch zou dit moeten werken:

Autorun uitschakelen

Een andere leuke optie in Windows XP is de Autorun functie, tenzij u natuurlijk met de regelmaat van de klok programma cd roms inlaadt om er een onderdeel vanaf te plukken. In zo’n geval is het behoorlijk vervelend als u telkens de installatieprocedure moet stoppen.

Uitschakelen dus — maar niet alles.

In Windows XP kunt u de Autorun (of Autoplay) functie namelijk op de inhoud van een cd afstemmen.

Zo kunt u de autoplay functie inschakelen bij audio cd’s en uitschakelen bij het inlezen van cd roms.

Ga daarvoor via het Startmenu naar Deze Computer, klik rechts op cd speler en kies voor Eigenschappen. Op het tweede tabblad Automatisch Afspelen kiest u bovenaan voor het type cd dat in de lade ligt, en onderaan voor de actie die daar aan moet worden gekoppeld.

Klik ten slotte op Toepassen en op OK. Bron: digiweetjes.com

Toch een (register)tweakje dan?
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Nummertje 3 aan de rechterkant, klik daarop Home of Pro. Mogelijk gaat je Antivirus even piepen maar geef dan 1x toestemming.
 
Hallo allemaal,

Ik kreeg van Watchdog een berichtje dat
ik de vraag nog open had staan.
Dat klopte inderdaad omdat bij mij de L: drive
nog geen autorun gaf.
Maar tot mijn grote verbazing heb ik nu ineens
weer ook op de L: drive de autorun.
Gelukkig maar. Dus nu doen al mijn drive opties het
weer. (dankzij tool autofix)

Scarfinger, Ik hoop dat het jou lukt om de autorun
eraf te halen. Helaas weet ik niet waarom dit mij mij
gebeurde. Nu heeft Gezina reeds antwoord voor jou
geplaatst. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Anders moet je de vraag maar even in een nieuwe
vraag in het forum stellen.

Dan sluit ik nu deze vraag af als afgehandeld.
(dit ook i.o.v. Watchdog van Helpmij)

Nou bedankt allemaal voor de tips en hulp.
Ik hoop dat anderen er ook nog wat aan hebben.

Groetjes
Anietje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan