Keuze tussen 2 laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

grumbkow

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Hallo mensen,

na enig tijd zoeken en bekijken ben ik tot twee laptops gekomen waar ik tussen moet kiezen.

Het gaat om de volgende twee laptops
MSI GE620DX
MSI GT780

Beide zijn ongeveer even duur, en het verschil zit hem voornamelijk in de processor en de videokaart.

De 620 heeft een i7 2670QM in combinatie met een GT555M en 8GB DDR3
De 780 heeft een i5 2410M in combinatie met een GT560M en 6GB DDR3

Het verschil tussen deze systemen is volgens mij dat de 620 wat meer een overall machine is die prima games kan draaien en de 780 een machine is die toch net wat meer op gamen is gericht dan andere taken.

Qua videokaart neig ik uiteraard erg naar de 780, maar ik wil toch erg graag een i7 processor en daarom wil ik graag van jullie wat input hierover.

Wat zou jij doen en met welke gedachte, om zo mijn keuze misschien wat makkelijker te maken.

Ik moet in ieder geval 2 á 3 jaar met de laptop doen, tegen die tijd zal ik vast wel weer een nieuwe kopen :)
Ik wil zeker met de laptop gaan gamen, al zal de hoeveelheid gamen best meevallen, als ik een game niet op ultra kan draaien, maar met iets mindere settings dan maakt dit niet erg veel uit, ik moet sowieso een extra monitor kunnen aansluiten zonder enige problemen ook tijdens het gamen etc (dit kan nogal vaak voor verminderende prestaties zorgen) en ik moet goed kunnen multitasken, denk aan 5 adobe applicaties die tegelijkertijd open staan en worden gebruikt in combinatie met internetten muziek etc. etc.

Ik hoor graag van jullie!

Toevoeging:
Ik kwam zojuist nog op campusshop.nl waar de volgende laptop wordt aangeboden voor 849,00 incl. 2 jaar verzekering.
http://www.campusshop.nl/ProductDetails.aspx?en=80002571
Alhoewel ik zeker minder enthousiast ben over de laptop (voorkeur voor MSI, geen idee waarom:)) is het verschil in prijs misschien toch zeker iets om mee te nemen in mijn keuze, graag ook hierover jullie input.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan