Keuze uit 2 systemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt! :)

Is het hetzelfde systeem? Want ik kon dingen niet vinden bij 4launch...

Is dit systeem in de toekomst nog goed te upgraden? :)

Windows 7 - 32 bit of 64 bit?

Groetjes

Reactie forum waar ik de machine op heb gepost:
It should handle 1.31 and Windows 7..but you really should reconsider it in the long run,that Phenom X4 is one of the lower ones,and don't buy a micro ATX motherboard when youre gonna run it with a regular case,better get ATX instead.
Also,go for Corsair on ram,Asus on motherboard (Or Gigabyte.),and select a Nvidia graphicscard (This game hates ATI,seriously.),preferably a GTX275 or higher.

Laatst bewerkt:
Bedankt! :)

Is het hetzelfde systeem? Want ik kon dingen niet vinden bij 4launch...

Is dit systeem in de toekomst nog goed te upgraden? :)

Windows 7 - 32 bit of 64 bit?

Groetjes

Reactie forum waar ik de machine op heb gepost:
It should handle 1.31 and Windows 7..but you really should reconsider it in the long run,that Phenom X4 is one of the lower ones,
Het is een athlon x4. De meest simpele quadcore, das waar: je hebt ook een zeer laag budget...

and don't buy a micro ATX motherboard when youre gonna run it with a regular case,better get ATX instead.
Gel*l. Amateuristisch advies... (kan jij ook niets aan doen hoor)
Zolang je maar geen ATX-moederbord in een mATX-kast probeert te stoppen: dat gaat niet lukken. Andersom is geen probleem.

Also,go for Corsair on ram,Asus on motherboard (Or Gigabyte.),
In een ideale wereld waar geld geen rol speelt... Vraag of hij je 100 euro wil geven....

and select a Nvidia graphicscard (This game hates ATI,seriously.),preferably a GTX275 or higher.
Een GTX275 kost 180 euro of meer... Je hebt een budget van 500 euro....
Of het spel inderdaad slecht draait op ATI weet ik niet. Ik ken het spel niet.
Is Rise of Flight het enige spel wat je speelt?

Een vergelijkbare voor 100,- .. nee eigenlijk heeft nvidia niets beters in deze prijsklasse.

De GTX260 is er van ongeveer 125/130,- en voor de GTX275 kun je er nog eens 50,- extra boven op gooien.

Of de GTS250 vanaf 90,- Deze presteert ongeveer het zelfde als de "oude" 9800GTX+
Maar kan niet tippen aan de GTX serie..
En op dat ander forum adviseren min een GTX

ALs je Echt voor nviia wilt gaan, met de zelfde prestaties, zul je toch je budget moeten vergroten.

en ik heb gisteren nog naar het spel gegoogeled, maar nergens problemen met ATI-kaarten gevonden. Het lijkt mij een beetje een nvidia-fanboy reactie.....

Ow zo, ja maar die forum reactie komt van Battleground, dat speel ik ook, maar wil eigenlijk Rise of Flight aankunnen (battleground draait het nu al alleen heb ik een pixelshader kaart 3.0 nodig en minimaal dual core 2,4. Dus hiervoor update ik ook. maar wil dan meteen ook RoF aankunnen vandaar). Dit zijn dan de enige spellen die ik speel.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Even nog budget gekeken. Ik hoor het wel of er echt een goed koopje bij zit. Anders ga ik voor dat systeem wat jullie aanraden :)

http://www.marktplaats.nl/index.php...sz88znSn0ea4%2BP5%2FA%2BKNq5f&fta_ind=27&fs=1
http://www.marktplaats.nl/index.php...sz88znSn0ea4%2BP5%2FA%2BKNq5f&fta_ind=33&fs=1
http://www.marktplaats.nl/index.php...sz88znSn0ea4%2BP5%2FA%2BKNq5f&fta_ind=34&fs=1
http://www.marktplaats.nl/index.php...sz88znSn0ea4%2BP5%2FA%2BKNq5f&fta_ind=35&fs=1

Laatst bewerkt:
Ow nee hoor :)Battleground 1.31 heeft minimaal 2,4 dual core nodig en 3.0 pixelshader videokaart.

Dus toch beveel je me die nieuwe aan dan? :) Wat raad je me aan als ik dan maar geen RoF wil spelen maar alleen dit spel?

bedankt voor je inzet en tijd :)

Hmm, nu wel? Het is die link van Marsmannetjhe bij 4Launch... hier boven aan de pagina

@ Marsmannetje:

Ik zag deze systeemeisen voorbij komen:

computer.jpg

Is dit het beste wat voor deze prijs kan maken of zit er nog verandering in?

Ik ga hem in de eerste week van januari bestellen vandaar :)

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan