• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuze uit lijst op ander tabblad dmv filter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder je huidige opzet te zien, moet het nu ook mogelijk zijn om de vert.zoeken formule te gebruiken.

ja, klopt idd, gaat helemaal goed komen

bedankt Finch :thumb:

Ik heb dit hier allemaal met veel aandacht gelezen, en heb ook de blogpost van Finch gelezen, maar ik blijf met een probleem zitten...

Ik wil een xls document maken voor het bijhouden van een archief.
Er zijn 5 mogelijke bewaartermijnen. Die kan de gebruiker kiezen met een keuzelijst. Afhankelijk van deze bewaartermijn, kan men dan ook het type document ingeven in een andere lijst. Dat zou ook met een keuzelijst moeten gebeuren.

Alles lijkt te werken wanneer ik mij beperkt tot één rij, maar van zodra ik de dynamische keuzelijst wil uitbreiden tot een groter celbereik, krijg ik de melding "de bron resulteert momenteel in een fout. wilt u toch doorgaan".

Als ik onderstaande formule als bron meegeef, dan gaat het dus niet. Maar als ik de formule gewoon in een cel kleef, dan doet hij het wel...
=ALS($D$2:$D$1000="5 JAAR";kort;ALS($D$2:$D$1000="10 JAAR";middel;ALS($D$2:$D$1000="30 JAAR";lang;ALS($D$2:$D$1000="STADSARCHIEF";archief;""))))

Wat doe ik fout?
Bedankt

Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan