keuze videokaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter liamo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel,dat zocht ik wel.En ik moet zeggen dat me niet tegenvalt.
Voorgestelde kaart door gast0225 zou dus een optie kunnen zijn.

Hier zie ik een site
http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flNlc3Npb249UDkwX0JFX0IyQzpDX0FHQVRFMDU6MDAwMC4wMTJjLmViNmZmMWJmJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0xOTEwMTY0NTc3====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=$ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=BE&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=5770&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=&regisseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20

helaas is deze nog redelijk wat boven mijn budget.. ik blijf zoeken :)

Alle winkels verkopen deze kaart en als je er geen kan vinden onder de €110,-- (wat mij zo 1,2,3 niet is gelukt) dan is Alternate een héél goede en betrouwbare webwinkel. Dit geldt overigens voor veel meer webwinkels, ik noem er een paar : Azerty, 4launch, Salland.

Ehh, volgens mij heb jij het over een andere kaart ;) ? Ik bedoel(de) deze : Klik

Laatst bewerkt:
Okééé die wordt het dan !

bedankt gast0225 en de rest :)

you guys really helped me.

ciao

Thanks!

ik denk dat ik voor deze soort dingen meer jullie ga raadplegen :)

cya!

Wacht even voordat je uitlogt. ik typ nog een aanvulling..............

Als je iets minder verstand hebt van pc's (en daar lijkt het op) wees dan even alert voordat je zelf gaat prutsen met de videokaart. Ten eerste zit je met de voedingsaansluiting en ten tweede zal je de onboardkaart (hoogstwaarschijnlijk) handmatig uit moeten schakelen in het bios van de machine en da's voor een leek mogelijk wat lastig. Raadpleeg een deskundige in je nabijheid of koop de kaart voor een tientje meer in een lokale pc winkel en laat 'm plaatsen.

Laatst bewerkt:
Veel plezier met de kaart! Ik denk dat er een 'game'wereld opengaat voor je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan