Hoi,
Ik ben bezig met het opzetten van een uren- en projecten administratie voor mijn bedrijf. Eén tabblad van mijn bestand is voor projecten. Ieder project heeft zijn eigen regel met daarop achtereenvolgens: projectnummer, projectnaam en een aantal kolommen voor deelprojecten (deze verschillen per project).
Op het tabblad uren wil ik de gewerkte uren per (deel-)project invullen. Middels een keuzelijst lukt het me om snel een projectnummer in te voeren bij een boeking. Maar daar wil ik vervolgens het deelproject achter zetten. De lijst met deelprojecten verschilt echter per project, dus ik zoek een methode waarbij de inhoud van een keuzelijst verandert als gevolg van de keuze die ik maak bij projectnummer. Zo kan ik mijn uren uitsplitsen naar deelprojecten zonder telkens handmatig een deelproject te hoeven invoeren. Zie de bijgevoegde afbeeldingen ter illustratie.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Frank


Ik ben bezig met het opzetten van een uren- en projecten administratie voor mijn bedrijf. Eén tabblad van mijn bestand is voor projecten. Ieder project heeft zijn eigen regel met daarop achtereenvolgens: projectnummer, projectnaam en een aantal kolommen voor deelprojecten (deze verschillen per project).
Op het tabblad uren wil ik de gewerkte uren per (deel-)project invullen. Middels een keuzelijst lukt het me om snel een projectnummer in te voeren bij een boeking. Maar daar wil ik vervolgens het deelproject achter zetten. De lijst met deelprojecten verschilt echter per project, dus ik zoek een methode waarbij de inhoud van een keuzelijst verandert als gevolg van de keuze die ik maak bij projectnummer. Zo kan ik mijn uren uitsplitsen naar deelprojecten zonder telkens handmatig een deelproject te hoeven invoeren. Zie de bijgevoegde afbeeldingen ter illustratie.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Frank

