• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pctime

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2012
Beste,

Radio2 heeft in 2006 een huishoudboekje gemaakt in Excel.
Ik probeer dit nu aan mijn noden aan te passen.
In een kolom "Rubriek" klik ik op de eerste cel en dan verschijnt een besturingselement ( driehoekje naar beneden) en kan je een item kiezen uit een lijst.
Nu wil ik graag het bereik van dit besturingselement wijzigen , maar ik kan er niet bij: rechts klikken levert niets op.
Wie kan me helpen?

Mvg
Pctime

Voorbeeldbestand

Ik heb een voorbeeldbestand geûpload.
Ik zie het nu nergens staan. Hopelijk kan u het bekijken.
Dank voor uw hulp!
Pctime

Bijlagen

De kolommen waarin de gegevens staan zijn verborgen.
Het gaat om kolom J, deze kun je zichtbaar maken door Kolom H en K te selecteren en daarna rechts te klikken en dan zichtbaar maken selecteren.

Keuzelijst

Beste,

In het tabblad JAN,.. ziet u een kolom rubriek bij uitgaven en een kolom rubriek bij Inkomsten.
Ik vind inderdaad de items van deze keuzes in kolom J.
Ik zou graag het bereik aanpassen. ik klik op het "besturingselement" maar ik kan dit niet bewerken!
Gaat het om een besturingselement of ...

Dank!

Het bereik kun je aanpassen door op de cel te klikken, en bij gegevens GEGEVENSVALIDATIE te kiezen, hier kun je bij bron het bereik aanpassen.

Laatst bewerkt:
Dank je wel!

Beste Jan,

Dank je wel voor de oplossing van mijn probleem!

Vriendelijke groeten,
Pctime

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan