• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuzelijst-data valideren-

Status
Niet open voor verdere reacties.

sberends

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2005
In een werkmap heb ik bijvoorbeeld drie werkbladen. (zie bijlage). Werkblad 1 is een lijst met facturen. Daarnaast heb ik een tweede werkblad met een lijst met leveranciers. en een derde met kostencategoriën, een vierde met... etc.
Nu wil ik op werkblad 1 kunnen kiezen uit het rijtje leveranciers dat op het tweede werkblad staat. Dit om typefouten te voorkomen en efficienter te werken. Het betreft een lijst met facturen, dus ik moet op elke regel weer de keuze krijgen.

Dit zou een simpele vraag moeten zijn, maar ondanks veel zoeken, ben ik er nog niet uitgekomen.

Graag hoor ik de oplossing.

Alvast bedankt!

En nu met bijlage?
(als t niet lukt: de vraag lijkt mij helder.)

Bedankt!

Bijlagen

Hallo

met lijst - valideren kun je dit maken

Geef de leveranciers en categorie in het naamvak een naam (leveranciers en categorie)

Nu kun je kiezen zie bijlage
mvg Imod

Bijlagen

Bedankt voor de oplossing. Ik zat l een heel eind in de goede richting, maar het naam geven van de 'lijst' had ik niet goed gedaan (alleen via vak linksboven).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan