Keuzelijst met invoervak

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEROENN77

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2012
hallo ik heb in een acces een keuzelijst met invoervak gemaakt maar nu is het probleem als hij bv naar "Bram" moet zoeken als ik het in de keuzelijst intyp dan gaat hij er henen zoals het hoort maar wanneer ik op "Bram" klik in de lijst doet hij niets ? Weet iemand hoe dit komt ? :( Heeft dit iets te maken met de eigenschappen of ?
http://gyazo.com/81576e17fda9b28af80768aea3e25daa

Laatst bewerkt:
Je geeft veel te weinig informatie, en een link die mij een bed wil laten kopen?

Ik weet zelf niet waar het aan ligt ik heb gewoon in de ontwerpweergave Keuzelijst met invoervak gemaakt en er een deel van een tabel in gedaan. Het stuk komt er perfect op etc maar als ik bv "Bram" aan klik gebeurt er niets maar als ik "Bram" typ gaat hij er wel heen. Ik bedoel gewoon dat kan je dat aan of uit zetten in je eigenschappen zodat daar misschien mijn fout licht of is mijn invoervak gewoon helemaal fout ?

Er zijn verschillende redenen te bedenken waarom je een keuzelijst waarde niet kunt selecteren; om dat te kunnen beoordelen is het het handigst als je de (kopie van de) database meepost. Zonder gevoelige informatie uiteraard...

oke maar weet jij een upload website waar je een wachtwoord moet ingeven voor je het kunt afhalen want wil niet dat iedereen het ff kan afhalen snap je ? De gegevens die in de database staan zijn niet echt ze zijn lukraak gekozen maar toch.

je mag 'm anders wel naar mij mailen, dan kijk ik er wel even naar. Als dat een oplossing is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan