Forum,
Ik ben bezig om een planning in excel te maken. Naast een aantal kolommen die het al heel goed doen qua invullen, heb ik het volgende.
Er zijn 3 kolommen: object - adres - plaats
De simpelste oplossing is om die steeds handmatig in te typen, of alles in een cel en via gegevens via een keuzelijst in te voeren. Niet zo fraai. Intypen sec dat kost tijd. Een keer ingegeven op een werkblad data zou ik die gegevens graag in een keer in de kolommen plaatsen. In een heel grijs verleden heb ik dat in access (geen idee meer hoe) voor elkaar gekregen.
Heb wat zitten klooien met de ontwikkelaar en gegevens, maar kom niet verder.
Is er voor een leek zoals ik ben een eenvoudig te begrijpen oplossing??
Dank,
Coronas
Ik ben bezig om een planning in excel te maken. Naast een aantal kolommen die het al heel goed doen qua invullen, heb ik het volgende.
Er zijn 3 kolommen: object - adres - plaats
De simpelste oplossing is om die steeds handmatig in te typen, of alles in een cel en via gegevens via een keuzelijst in te voeren. Niet zo fraai. Intypen sec dat kost tijd. Een keer ingegeven op een werkblad data zou ik die gegevens graag in een keer in de kolommen plaatsen. In een heel grijs verleden heb ik dat in access (geen idee meer hoe) voor elkaar gekregen.
Heb wat zitten klooien met de ontwikkelaar en gegevens, maar kom niet verder.
Is er voor een leek zoals ik ben een eenvoudig te begrijpen oplossing??
Dank,
Coronas