• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuzelijst per cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen010

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Hallo,

Hoe maak je per cel een afzonderlijke keuzelijst die alleen die namen meeneemt die in die cel getypt zijn. In de bijlage heb ik een (eenvoudig) voorbeeldje gezet. Dus bijv bij genre, dat je uit een lijst kan kiezen 'thriller'. en bij auteur bijv. Clive Cussler als je die als een hebt ingevuld.

Verder wil ik dan dit kopieeren naar een website zonder dat de dropdownmenus zichtbaar zijn.

Is dit mogelijk? Alvast bedankt!:thumb:

Reinier

Bijlagen

Geef eens wat meer uitleg over meer bronnen toevoegen ? Typ eventueel een voorbeeldje waar je naartoe wil . ik ben niet direct mee met je vraag .;)

Geef eens wat meer uitleg over meer bronnen toevoegen ? Typ eventueel een voorbeeldje waar je naartoe wil . ik ben niet direct mee met je vraag .;)

Nou ik wil een formulier met heel veel van die lijstjes om een grote vragenlijst vlot in te kunnen vullen. En nu werkt dit super! maar als ik dit invoer en ik heb in cel A; ja... in cel B; nee en in cel C; anders en ik vboer deze 3 in bij de bron dan moet de tekst ook nog in het formulier zelf zichtbaar blijven... ik wil eigenlijk 1 cel met 3 opties zonder dat die opties ergens anders op het formulier zichtbaar zijn. En zoals je in het voorbeeld ziet moet de tekst wel blijven staan, want als je dit weg haalt dan gaat het ook weg uit de lijst.

Gr.

Bijlagen

Ik heb een nieuw bestandje gemaakt . Ik weet nu niet of het voor de 2 Topic Starters de juiste oplossing is , tenzij ze één en dezelfde zijn :confused:

Ja dat is perfect ja...
Mag ik nog 1 domme vraag stellen??
Hoe verberg je die tekst dan??

Alvast bedankt!

Gr.

Ja dat is perfect ja...
Mag ik nog 1 domme vraag stellen??
Hoe verberg je die tekst dan??

Alvast bedankt!

Gr.

Zie jpeg , rechter muisklik op de kolom of selecteer een reeks kolomen die je wil verbergen en daarna op verbergen , wil je ze terug zichtbaar maken selecteer dan de kolomen waar de verborgen kolomen zich bevinden en klik op zichtbaar maken .
Zie 2de bestandje

Bijlagen

• verbergen.jpg
    verbergen.jpg
    30,8 KB · Weergaven: 36
  • zichtbaar.jpg
    zichtbaar.jpg
    32,4 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug