• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

keuzelijst tarieven

Status
Niet open voor verdere reacties.

henrietteRdam

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2023
Goedenavond,

Ik kom ergens niet uit. Ik heb een lijst met verschillende kranten, zie tab advertentietarieven, waarbij de kranten van maandag tot en met vrijdag een ander tarief hebben dan de zaterdag.
Bij zoekfilter zoek ik in kolom F3 met gegevensvalidatie naar de juiste krant en uitgave.
In F7 wordt het juiste tarief doorgegeven.

Er wordt gelijk een tekst gemaakt (zie regel 26 van tabblad zoekfilter), deze wordt gekopieerd en kan als offerte worden verzonden. Daar staat nu maandag t/m vrijdag of zaterdag achter. Ik zou graag willen dat dat daar weg is. Ik zal vermoedelijk wel 2 regels moeten gebruiken, waarbij de een de krant staat vermeld, zodat deze onder in de tekst goed weergegeven en een regel voor maandag t/m vrijdag en zaterdag. Alleen weet ik niet hoe ik dat moet doen. Wie kan mij verder helpen? Hoop dat ik het goed heb uitgelegd. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Graag een voorbeeld bestand. Mag uiteraard aangepast met gefingeerde namen ed.

opgelost

Bedankt voor je reactie. Ik heb het inmiddels opgelost. Ik wilde het bericht verwijderen, maar lukte me niet. Het staat als het goed is wel op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan