Je kunt je .js aanpassen, er staan veel lege linken in als je die eruit haalt word je lijst heel wat korter, overal waar een stippellijn staat kun j er tussenuit halen en de nummering aanpassen en als er weer eens een link bij moet dan kopieër je gewoon de onderste en plak je eronder bij, past de nummering aan en de link, zie bijlage, hier heb ik er een paar tussenuit geveegt, maar de nummering nog niet aangepast.
Als je een goed frame had gemaakt, dus een linkerframe en een mainframe, dan had je bij je menu
scrolling="auto", kunnen zetten, alhoewel je het er nu ook in hebt staan, maar het werkt bij jouw dus niet. Beter een goede frameset maken.
Of je maakt alles kleiner, wat je plaatjes zijn best groot, ik kijk op 1400x1024 en het is nog allemaal heel groot.
Maar er is toch wel een mogelijkheid om het in alle resoluties goed weer te laten geven? Of niet?
Als je dat wilt, moet je voor iedere resolutie een nieuwe pagina maken.
Ik ben 12 en mijn vader en moeder vinden dat het bureaublad en andere programma's te klein worden. Ik vind die andere ook fijner maar ja
Als jij erachter zit kun je het toch op 1024x768 zetten en dan zet je het weer terug als je achter de pc weggaat.
Of je zet het op 1024x768 en je zet bij beeldschermeigenschappen>instellingen>geavanceerd>dpi-instelling op groot, dan vinden je ouders het misschien wel goed om naar te kijken.
Succes ermee.