• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

BramB2

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
Beste mensen,

Na menig topic gelezen hebben zit ik nog met een vraagje. Hoe kan ik een getal koppelen bij een keuze lijst?
In de bijlage heb ik geprodeert me vraag wat duidelijker te maken:p

Iemand die het antwoord weet?

M.v.g.
Bram

Bijlagen

• ok.xls
    ok.xls
    13,5 KB · Weergaven: 29
Code:
Iemand die het antwoord weet?

Zou je het op deze manier willen zien?

Met vr gr
Jack

Bijlagen

Ja dat is een goede mogelijkheid, bedankt! Het is niet automatisch mogelijk neem ik dus aan?

M.v.g. Bram

Hoezo automatisch ?
Als je de naam wijzigt van het aanvullend product wijzigt de prijs toch automatisch mee.

Mvg

Rudi

Daar bedoel ik mee dat de prijs direct meekomt met het product zonder dat ik die formule hoef te gebruiken, dan kan ik hem namelijk ook in andere toepassingen sneller gebruiken.

Bedankt.

Dan zal je gebruik moeten maken van een Change-event in VBA die bij het wijzigen van bijprodukt de prijs gaat zoeken in de lijst en deze weergeeft in naastliggende cel of de formule plakt in naastliggende cel

Mvg

Rudi

Laatst bewerkt:
Hmm VBA gaat me denk ik niet lukken, er is geen andere manier?
In ieder geval bedankt!

M.v.g.

Je kan wellicht formules kopiëren zonder ze opnieuw in te geven, anders toch VBA vermoed ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan