• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

H.Weenink

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
wie kan er mij helpen met het vogende ik heb in een werkblad in cel B2 een keuzelijst staan die genereerd bij een bepaalde keuze een cijfer in cel C2 en die moet weer matchen met een bepaalde keuzelijst in cel d2
(zie bijlage)
wie weet de oplossing en
bvd Hans

Bijlagen

Hallo Hans,

Ook hier zou ik zelf weer gebruik maken van INDEX.
(zie voorbeeld bijlage)

Het is handig om nu al te bepalen hoeveel items je in de keuzelijsten wil hebben en hoeveel keuzelijsten.

Is dit toepasbaar misschien?

Groet,
deSmid.

Bijlagen

userForm

Beste deSmid aan jou oplossing had ik heel veel maar nu kreeg ik vandaag een tip om een keuzelijst in een userForm te maken nu ben ik al een klein eindje opweg ( zie bijlage) maar nu zou ik graag willen wanneer ik dmv een add in het ureform dat de bijgevoegde regel onder de andere wordt gezet enz en dat bij een andere hoofdgroep ook een andere kolom bv C en dat daar dan ook de keuzes weer onder elkaar komen en dat ik gewoon heen en weer kan switschen misschien heb jij ( of iemand anders daar) ook een oplossing voor

ik kom in ieder geval niet verder ( leek)

vr gr Hans

Bijlagen

Ik verdiep me in ieder geval wel in het VBA maar binnen dit Forum zijn echt mensen met veel meer ervaring en moet dit geen probleem zijn.
Wie helpt verder?

Groet,
deSmid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan