• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank1985

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Hallo,

In Excel heb ik een factuur gemaakt en graag zou ik een keuzelijst (het liefst met meerdere selectiemogelijkheden) willen toevoegen met daarin mijn gehele assortiment zodat ik kan selecteren welke producten op de factuur moeten komen.
Aangezien het assortiment vrij divers is, wil ik dit onderverdelen in subgroepen (met eventueel codering).

Welke keuze kan ik het best maken? Keuzelijst in vba oid zat ik zelf aan te denken. Wie kan mij op weg helpen?

Groet

Ik denk dat er meerdere oplossingen zijn, maar zonder voorbeeld bestand is daar moeilijk een oplossing voor bij te brengen.

Hoi,
Idd zonder voorbeeld is het wat moeilijk, maar ik denk dat je getrapte validatie zoekt. Als het dat is wat je zoekt geef ik graag wat meer uitleg.
Hierbij een vb
Kies eerst in A en bekijk B
Greetz

Bijlagen

Hallo,
Dank jullie voor jullie reacties! Ik wou net een bestand toevoegen maar getrapte validatie is hetgeen waar ik mee uit de voeten kan, nogmaals dank!

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan