Keuzelijsten koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh????
Ja dat was net nadat ik het naar Octafish heb verstuurd. Het werkt ook. Alleen krijg ik andere kleinere foutmeldingen. Hij wilt mij verder ook niet meer helpen.
Kijk eens in je mailbox...

Laatst bewerkt:
ik kon vandaag de laptop van werk niet meenemen naar huis. En omdat ik nu (thuis) geen access heb, kan ik er pas morgen naar kijken.

Maar ik had het niet over jou octafish. Een ander persoon op een forum heeft mij geholpen (omdat jij er een tijdje niet was), alleen wilt mij nu niet meer helpen. Zijn oplossing heb ik pas gezien nadat ik jou mijn db heb verstuurd. Dus de oplossing zat niet in de db die ik jou verstuurd had. Met zijn oplossing krijg ik wel wat ik wil, alleen ook andere kleinere foutmeldingen.

Ik kan morge pas kijken hoe ik er verder mee kan.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

Op het Office Forum heb je ook nog een paar aanvullende tips gehad.
Die zullen een paar kleine foutjes wegnemen.

Tardis

Op het Office Forum heb je ook nog een paar aanvullende tips gehad.
Die zullen een paar kleine foutjes wegnemen.

Tardis

Oke. Ik ga het proberen. Dankjewel!
En ik ga mensen echt niet iets laten doen wat ik al heb. Zeker octafish niet, die mij zoveel heeft geholpen. Ik ben hier zelf ook echt aan het stressen.
Maar ik ga er morgen weer tegenaan.

@gangstalaz,

Even Off Topic. Hopenlijk begrijp je nu waarom het niet raadzaam is, om op 2 fora je probleem voor te leggen. Met Access kun je meerdere kanten/oplossingen opgestuurd worden en dat kan dus erg verwarrend zijn bij het geven van een oplossing.

Gelukkig wordt je nu geholpen door mensen, die net zoals ik beide fora bezoeken. Vandaar ook de verwijzing van Tardis en op het andere forum Fester naar beide fora. Zo blijft het tocht nog enigzins overzichtelijk.

Bedankt Octafish!!!

Mensen die ook interesse hebben in andere tussenstapjes, kunnen naar de volgende site:

http://office.webforums.nl/viewtopic.php?t=41972

Met de volgende code heb ik mijn probleem opgelost.

Private Sub cboLeveranciers_ID_AfterUpdate()
Dim strSQL As String

strSQL = "SELECT tblArtikelen.Artikelen_ID, tblArtikelen.Artikelomschrijving, tblArtikel_Leverancier.Eenheid, tblArtikel_Leverancier.Stuksprijs, " _
& "tblArtikel_Leverancier.Nettoprijs, tblArtikel_Leverancier.Leverdatum, tblArtikel_Leverancier.Opmerkingen" & vbCrLf _
& "FROM tblArtikelen INNER JOIN tblArtikel_Leverancier ON tblArtikelen.Artikelen_ID = tblArtikel_Leverancier.Artikelen_ID " & vbCrLf _
& "WHERE tblArtikel_Leverancier.Leveranciers_ID = " & Me.cboLeveranciers_ID.Column(0) & vbCrLf _
& "ORDER BY tblArtikelen.Artikelomschrijving;"

''Dim tmp
''tmp = InputBox("", "", strSQL)
Forms![tblBestellingen1]![tblBestelRegels Subformulier]!cboArtikelen_ID.RowSource = strSQL
Forms![tblBestellingen1]![tblBestelRegels Subformulier]!cboArtikelen_ID.Requery

End Sub

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan