Keuzemelding tijdens opstart IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noodles

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Berichten
74
Beste allen,

Telkens ik mijn pc heb opgestart en dan internet explorer opstart krijg ikde volgende keuzemelding: "Naar de startpagina gaan" of "De meest recente sessie herstellen". Dit was vroeger niet het geval maar is er ongeveer een week opgedoken. Ik weet niet goed hoe dit er is gekomen. Ik gebruik wel oa ook Chrome en Firefox maar hier heb ik geen insstellingen veranderd. Mijn IE8 is de standaardbrowser.

Iemand enig idee?

Dank
 
Je zou er voor kunnen kiezen dit te doen.
Bij gebruik van Internet Explorer treden nog wel eens problemen op maar gelukkig zijn de meeste eenvoudig op te lossen. Functioneert Internet Explorer niet meer naar behoren en is de oorzaak daarvan niet duidelijk, herstel de standaard instellingen van Internet Explorer dan eens (via Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd, knop Opnieuw instellen). Nadeel van deze methode is wel dat de persoonlijke instellingen (zoals de startpagina) opnieuw moeten worden afgesteld. Afhankelijk van de persoonlijke wensen kan het zijn dat nog een aantal invoegtoepassingen moeten worden geactiveerd, neem voor de zekerheid de hele lijst dus nog even door (via Extra, Invoegtoepassingen beheren)!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan