• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Keuzemenu maken in Excel 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal ook mijn duit in het zakje doen. Alles nu dynamisch + wat functionaliteit toegevoegd (zie bijlage)

Mvg

Rudi

Bijlagen

Geweldig niet zo veel tabbladen meer en een debiteuren overzicht ongelooflijk (mijn broertje is mijn opdrachtgever dus betallingen zit wel goed:thumb:) maar ik krijg ook steeds meer particulier werk en dan is een debiteuren overzicht de uitkomst! , ongelooflijk wat je allemaal met excel kunt maken. Mischien zit ik nu te zeuren maar ik vindt het echt super dat jullie mij zo willen helpen, ik had echt niet verwacht, toen ik de vraag in het forum zette, dat ik nu de factuur heb die ik graag zou willen hebben 1000x Bedankt
Met Vriendelijke Groet, Pascal Dogger:D

Heb je verder geen vragen meer en is het antwoord voor jou voldoende(blijkbaar wel:D) zet je de vraag dan nog even op opgelost (rechts onderaan de pagina)

Mvg

Rudi

@ PasAppie , ik zag dat je al had afgesloten , maar geen probleem , we kunnen verder posten .
Ik heb een macrootje bijgevoegd op het tabblad " Diensten " . stel je wilt een nieuwe werkomschrijving ergens tussen voegen , dan selecteer je de rij waar je dat wil doen klikt op de knop " rij invoegen " en hups je krijgt een lege rij voor de beschrijving van .En zoals Rudi het al aangaf , bij vragen > je kent nu het forum posten maar !

Bijlagen

Ik blijf mij elke keer verbazen wat je allemaal wel niet kunt met excel heel erg bedankt Daniël :thumb: ik ga nu even met plezier een factuurtje maken :D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan