Keuzen maken tussen processors

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi<
Misschien even er bij schrijven wat je van plan bent en waarom de oude serie I5 en niet de nieuwe?

de 2500K, sneller in bijna alles + een erg goede overclocker.

Gaming computer samenstellen met toch wat kracht en kwaliteit voor wat minder geld.
Maar is de 2500k een 2e generatie?

Op http://www.game-debate.com/
Kwam de AMD wel met een 10 ster uit de test en de 2500k haalde de 10 net niet (2-5%) 2 short.

Nou is de AMD wel wat goedkoper maar er zitten 8 cores in waar ik wat negatieve dingekes over hoorde omdat de snelheid moet worden verdeeld over de cores?
En moet nog even kijken of er genoeg moederborden met de AMD socket nog zijn.

De AMD was ook redelijk O/C baar zag ik al in de azerty review maar O/C gaat nog niet gebeuren omdat me azerty garantie dan gaat verlopen.

Vraag mij af WELKE snelheid moet worden gedeelt en hoe dat dan werkt, delen van snelheid.

Kan zijn dat ik het fout heb hoor over die snelheid delen. Maar ze zeiden iets over dat het over meer cores verdeeld moest worden en dat het dan zwakker was of iets.

Hoi,

Misschien Kan je nog aangeven waar je dat gelezen hebt want zo te zien klopt er niks van die theorie.

Hoi,

Misschien Kan je nog aangeven waar je dat gelezen hebt want zo te zien klopt er niks van die theorie.

Is al een tijdje geleden en zoals eerder gezegd kan het fout zijn.
Maar dan on-topic.

Graag plus min punten van beide chippiess :D

Hoi,

Gezien deze dan de 2500 K is ook als je het juiste moederbord hebt wat beter te overclocken

Welke chipset raad je aan qua moederbord? p67/z68?
heb ook naar amd socket moederborden zitten kijken en zie geen enkel pci express 3.0 slot voor de wat high end videokaarten.. :/
Alleen maar 2.0

Hoi,

De z zou ik nemen is de laatste versie dus kan je het langst een eventuele processor update mee doen.

zijn alle bij 3e generatie ?

Edit: 2500k is sandy 3570 ivy whoops.

Dus 2500k is 2e gen 3570 3e.

En je kan wel een beetje OCEN met 3570?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan