Keuze's, keuze's...

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Op mijn werk gaan ze weer beginnen met een pc-privé project. Erg interessant, omdat ik 1. vakantiedagen en 2. gedeeltelijk de bruto waarde van looncomponenten in mag zetten om wat aan te schaffen. Maar dan komt het moeilijkste: kiezen! Het plan loopt via Nationale PC Projecten. Er zijn wat dingen geselecteerd, en daar heb ik de keuze tot 4 modellen teruggebracht. Eis was minimaal 3 GHz (kan ik voorlopig weer vooruit). Maar nu wil ik de grote kennis van de Helpmij site vragen mij te helpen een keuze te maken. Ik heb de configuraties in een Word-document gezet. Prijzen heb ik er nog even niet bijgezet, omdat ik graag jullie oordeel hoor op basis van de configuratie. Prijzen zal ik op een later tijdstip bekendmaken. Alvast mijn heel hartelijke dank voor jullie hulp.

Bijlagen

Ik ben al jaren een tevreden Dell klant, maar ik denk dat het niet zoveel uitmaakt welke je neemt. Ze zijn allemaal goed.

Bedankt voor de reaktie's tot nog toe, maar ik hoor toch graag nog wat meer meningen. Zelf denk ik in de richting van de FujitsuSiemens of de eigenbouw, omdat deze een +/- DVD-R/RW aan boord hebben, en de andere 2 een + R/RW. Tevens heeft de Fujitsu een Ati 9600 met 256 MB, terwijl de anderen een 128 MB kaart hebben. Ik hoor graag van jullie!

Werk

mag ik vragen waar je werkt , toevallig voor een Rexel bedrijf.

Bij ons mag dat namelijk ook en ik werk voor een Rexel bedrijf.

grtjs jjw

Nee, ik werk niet voor een Rexel bedrijf. Ik werk voor Albron. Maar kun jij me misschien je mening/voorkeur geven over de uitgekozen systemen? M.a.w: voor welke zou jij gaan, en waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan