key van software programma verwijderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob31
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob31

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Hallo;

weet iemand hoe je de key van een software sleutel verwijdert na deinstallatie van dat programma? ik heb ook al in het register alle verwijzingen naar het programma verwijdert maar ondanks dat komt elke keer als ik een nieuwe versie van het programma wil installeren de oude sleutel in het installatie pakket terug komen en die kan ik ook niet aanpassen. ( het programma is trouwens spysweeper ) ik heb de map webroot weg ge daan en in het register alles wat te maken heeft met webroot en spysweeper al weggehaald.

Gr. Rob

software verwijderen en daarna ccleaner eens over je windows versie laten gaan.

buffy schreef:
Als je SpySweeper hebt gekocht maar je key wordt niet geaccepteerd, kun je bij Webroot een nieuwe key krijgen.

Rob heeft blijkbaar een trial-versie op zijn pc gehad waarvan de tijd om is. Vandaar hij spysweeper opnieuw wil installeren. En als hij dat doet, herkent het programma aan de hand van de installatiegeschiedenis dat hij spysweeper al heeft uitgeprobeerd en de installatie wordt vervolgens afgebroken.

Het is echter niet mogelijk om de verloopdatum te omzeilen/verwijderen. Hier meer informatie onder sectie "Webroot >> SpySweeper (in het linkerkolom onder "Advanced Search) >> I am receiving a "subscription expired" error when I download and install the trial version of Spy Sweeper. How do I correct this?" omtrent zijn vraag.

P.S. Heb mijn reactie zojuist aangepast. :)

Laatst bewerkt:
kurto004 zei:
Rob heeft blijkbaar een trial-versie op zijn pc gehad waarvan de tijd om is. Vandaar hij spysweeper opnieuw wil installeren. En als hij dat doet, herkent het programma aan de hand van de installatiegeschiedenis dat hij spysweeper al heeft uitgeprobeerd
Ja, dat snap ik. Vandaar mijn antwoord. ;)

De trial steeds opnieuw gebruiken gaat niet lukken. Zo dom zijn ze bij Webroot niet. :)

Laatst bewerkt:
buffy zei:
Ja, dat snap ik. Vandaar mijn antwoord. ;)

Dat jij hier tot de harde kern behoorde was mij allang duidelijk. :D

Spysweeper is een prima programma dat zijn geld inderdaad meer dan waard is. Is tevens één van de koplopers (in top 5) onder anti-spyware programma's. Het is overigens helemaal niet duur ook. Heb voor maar €. 39,90 een twee-jarige licencie aangeschaft, echt zonder spijt achteraf. :thumb:

Laatst bewerkt:
neem wel contact op met support afdeling

ik heb geen trialversie maar een twee jaar oude waarvan licentie verlopen dus eerst geprobeerd nieuwe trial te installeren. dit lukte niet ivm probleem van oude key toen licentie aangeschaft nieuwe versie lukt echter nog steeds niet ivm oude key sleutel van oude versie.neem wel contact op met webroot daar blijkbaar niemand weet waar die oude key staat.

Gr. Rob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan