Keybinding hoe beter te maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

m4dc0w344

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2011
hallo mensen

ik wil een algemenen keybindings systeem maken waardoor je bijv. iets kan laten typen voor je of je kan programma's oplaten starten etc.

maar hoe kan ik dat snel laten werken, daarmee bedoel ik
als ik een timer laat loopen die kijkt of je de keybinding indrukt dan wordt je pc er een stukie slomer van en dat is nou iets wat ik NIET wil hebben.

P.S ik wil graag dit idee voor me zelf houden :o

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor jezelf houden en dan toch hier een antwoord willen halen...vreemd.
Ik kan je niet helpem
N maar wens je toch veel suc6

ik moest lachen toen ik het las (jouw post) maar ik bedoel het idee zit van af ... nu een copyright claim op :3

Hoi,

Even een opmerking: Je wil dus dat als er een toets ingedrukt wordt, dat jouw programma wat gaat doen? En je denkt dat je de eerste bent met dat idee? Want dan ik kan je wel vertellen dat dat niet zo is. Kijk maar naar windows. Druk je op bepaalde toetsen, dan start er iets op.... En iets laten typen voor je: als je het op je klembord hebt staan werkt ctrl + V prima.

Maar kijk eens naar "low-level keyboard hooking". Ik heb het zelf wel eens geprobeerd, maar ik vond het niet echt lekker werken, dus ik ben bij de timer gebleven (ik gebruik het ook maar weinig).

Succes!
MartinJM

[edit]
Als je geen moeilijke berekeningen doet, dan maakt het voor veel pc's niet uit of je een timer gebruikt...
[/edit]

Laatst bewerkt:
ok bedankt voor je antwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan