Keyboard en Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybonetix

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Ik heb op mijn laptop (IBM A20M) een usb keyboard aangesloten en later weer weggehaald. Nu was het probleem dat ik bij bepaalde letters ineens cijfers kreeg. Dus heb ik de hardware via apparaat verwijderd en opnieuw ingesteld. Helaas maakte dit niet uit maar toen heb ik handigmatig wat geprutst en hub hif hab dab weet ik veel geinstalleerd en nu doet mijn muis en keyboard het nu niet meer en kan ik niks meer doen.

Please help mij.

Kijk even in apparaatbeheer (als dat lukt) of er ergens een geel uitroepteken staat ofzo.

Zoals ik al heb verteld als ik windows opstart doet mijn keyboard en muis het niet! Veilige modus werkt ook niet.

Geplaatst door Sybonetix
Zoals ik al heb verteld als ik windows opstart doet mijn keyboard en muis het niet! Veilige modus werkt ook niet.

Dan moet je toch echt even een normaal (geen USB) toetsenbord regelen om toch in Windows te kunnen komen.

Waar heb je trouwens handmatig aan zitten "prutsen"?

En ook dit werkt niet...:(
waarom prutsen? Nou elke keer kreeg ik hetzelfde toetsenbord als driver maar die deed het niet goed dus zelf maar 1 gekozen :P en toen ging het fout.

Maar hoezo kan je nou geen normaal toetsenbord erop aansluiten?

Even voor alle duidelijkheid, kom je nou wel normaal in Windows of start de PC helemaal niet door?

*Zucht

Luister

Omdat bij enkele toetsen ik een ander teken kreeg heb ik handmatig een andere driver voor mijn toetsenbord genomen waardoor ik mijn toetsenbord EN muis niet meer kon bewegen. Externe muis of toetsenbord werkt niet en veilige modus ook niet.

Ja je kan wel gaan zuchten, maar als je nou eens de antwoorden geeft die je moet geven dan komen we misschien ergens. Voor de laatste keer:

- Waarom kan je er geen (bv) PS/2 muis/toetsenbord op aansluiten?
- Start Windows wel gewoon door?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan