Keyboard LED's in cordless desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

~gijluiaard~

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
Berichten
288
Rechtsstreeks vanaf de batterijen. Hou je er wel rekening mee dat je, omdat je een draadloos toetsenbord hebt, dus ook een schakelaar moet toevoegen.

Verder verbruiken ook LED's stroom (niet veel, maar toch) en zullen je batterijen dus korter meegaan.
 
Als je een draadloos toetesenbord gebruikt zou ik er niet aan beginnen want dan zul je de voeding van de batterijen moeten halen en als je even nadenkt dan denk ik dat je wel weet wat er dan gebeurd.
Het kost je een kapitaal aan batterijen of je zult iedere keer je oplaad cellen moeten opladen.
Een toetsenbord wat rechtstreeks met een kabel is aangesloten haald de spanning vanaf de pc.
 
Geplaatst door SJJ
Als je een draadloos toetesenbord gebruikt zou ik er niet aan beginnen want dan zul je de voeding van de batterijen moeten halen en als je even nadenkt dan denk ik dat je wel weet wat er dan gebeurd.
Het kost je een kapitaal aan batterijen of je zult iedere keer je oplaad cellen moeten opladen.
Een toetsenbord wat rechtstreeks met een kabel is aangesloten haald de spanning vanaf de pc.

Ok, dan laat ik het - helaas - maar "rusten" :( . Toch erg bedankt voor de antwoorden :)

Philip
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan