Keyboard.sys vermist?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freakiej

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
1.424
Hallo,

Kben vanmiddag bij kennis geweest waarvan het toetsenbord het niet deed.
Het zit zo:

Toetsenbord werkt in bios, ik kan een wachtwoord intikken.
Ook in het bootmenu van XP (met veilige modus ed) werkt het toetsenbord nog.

Hierna stopt hij ermee.
Ik denk dat er iets met het bestand keyboard.sys is.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik kan niet in de recoverymodus komen van XP want het wachtwoord van de admin is zoek :confused:

Zou het misschien een optie zijn een bootdisk te maken, vanaf floppy te booten en het bestand keyboard.sys te kopiëren?

HG,
Simon
 
Is dit een nieuw keyboard? [als het in veilige modus wel functioneert, wil dat zeggen dat de ordinaire keyboard.sys in orde is... deze wordt dan bij het opstaten in "normale" modus door een andere keyboard driver "overruled" en die heeft een makke..... dus kijk even in cnfiguratiescherm>toetsenbord en verwijder het "bijzondere" keyboard, daarna zou het weer moeten lopen... behalve de exotische toetsen die op het bijzondere keyboard zaten, want die herkent het systeem dan niet meer.......
 
Als je even met zoeken keyboard.sys intypt dan kun je deze ook spiksplinternieuw vinden in i386
 
Het is een toetsenbord dat altijd goed gefunctioneerd heeft.
In de veilige modus werkt het ook niet. Ik kan dus niet in Windows komen doordat ik geen wachtwoord in kan typen.
Dus het bestand gewoon vervangen? En het wachtwoord weghalen dmv de link die SJJ gaf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan