Keyboard werkt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

sijmenjan

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2008
Ik heb een USB-keyboard, de MidiTech MidiStart 2, maar sinds ik een nieuwe PC heb met Vista, werkt deze niet meer. Ik kan de drivers niet vinden.
Een keer had ik er een gevonden, met BSOD als gevolg

Hallo,

Bel de klantenservice, of mail ze...

Werkt ( eigenlijk ) altijd, behalve bij UPC :P

Marco

Bedoel je dit stukje?

miditech DRIVERS for VISTA:
VISTA USB driver for midistart-2/midistudio-2/midicontrol-2 models which are already USB Class Compliant and have the round plug & play sticker (see sticker) under the keyboard.

start-2/studio-2/control-2 VISTA-Driver.zip

Nee, die werkt niet

Is het toetsenbord geschikt voor Vista ?

" VISTA USB driver for midistart-2/midistudio-2/midicontrol-2 models which are already USB Class Compliant and have the round plug & play sticker (see sticker) under the keyboard."

http://www.miditech.de/links.htm

Dan is je toetsenbord blijkbaar niet geschikt voor Vista. :confused:

Om de verwarring die hier is ontstaan uit de wereld te helpen, de topicstarter heeft het over een keyboard om muziek mee te maken, geen toetsenbord :)

kb1.jpg

kb2.jpg

Ik heb er zelf ook een gekocht en zit met hetzelfde probleem. Er was natuurlijk een reden waarom dit keyboard zo goedkoop was in vergelijking met andere midi keyboards (ik heb € 68,99 betaald bij bol.com voor een magix music maker pakket met dit keyboard erbij) en het lijkt erop dat dit de reden is :hij is niet compatible met vista.

Ik ga zelf op een andere pc windows xp zetten zodat ik het keyboard kan gaan gebruiken, maar als je toch nog een oplossing vind om hem onder vista aan de gang te krijgen wil ik het graag weten.

heb ook hetzelfde probleem:S ik heb een midicontrol-2 van midtech. Maar ik kan mijn driver op www.miditech.de downloaden voor vista maar die werkt niet....krijg time out error:S

Zet dan in ieder geval eventjes op de mail naar Miditech dat hij niet werkt,,

Wel zo fijn dat zij ook weten dat hij niet werkt toch ?

Marco

Ik ga zelf op een andere pc windows xp zetten zodat ik het keyboard kan gaan gebruiken, maar als je toch nog een oplossing vind om hem onder vista aan de gang te krijgen wil ik het graag weten.

Dat gaat bij mij niet lukken, ik heb maar 1 pc, en ik durf daar geen xp op te zetten, want ik heb hem nodig voor me huiswerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan