keybord en muis problemen in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

rmetternich

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Ik heb mij een week geleden een nieuw moederbord en processor aangeschaft, met een cooler en nieuw geheugen. Het functioneerd goed. Alleen wanneer windows xp helemaal opgestart is kan ik wel mijn muis bewegen maar wanneer ik een toets van het keybord indruk, staat de muis stil en kan ik niet meer met de pc werken. Bij apparatenbeheer staat een fout melding ahter USB-controller. Enig idee hoe dit probleem op te lossen is?

de usb controller verwijderen en terug opstarten, herinstalleren.....

Geplaatst door de jean
de usb controller verwijderen en terug opstarten, herinstalleren.....

Volgens mij ligt het hier niet aan, ik denk dat hij zijn muis, zowel als keyboard op de ps/2 poorten heeft. :eek:

Ik heb ze allebij op ps/2 maar die usb controller geeft wel een uitroepteken aan in apparatenbeheer. Alleen herinstalleren lukt niet want windows xp kan geen controller vinden die ondersteuning geeft. Mijn muis en keybord zijn niet draadloos.

Volgens mij heeft dat iets met usb 2.0, weet het niet zeker want als ik drivers ere voor installeer blijft het probleem zich voortdoen. Snap er niks meer van.

Uhm het heeft niet met je USB-drivers te maken. Ga terug met je toetsenboard en/of muis naar de leverancier. Leg hun het probleem uit.

Je kan een nieuw toetsenboard samen met muis al kopen vanaf € 25,-

Het kan zijn dat je de toetsenbord in de muispoort heb zitten en andersom.

Succes

Legacy Support in Bios

Hey ,

Probeer je legacy support in je bios eens uit te zetten....

Lukte ook bij een kennis van me...

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan