Keylogger O.I.D. die moeilijk te detecteren is???

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybermier

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2007
Berichten
13
Graag zou ik weten waar ik een keylogger kan vinden die moeilijk te detecteren is.
Het is voor de laptop van mijn man en dochter. Ik wil graag weten op welke sites zij surfen en wat zij daar zoal uitspoken. Wanneer er betere dingen op de markt zijn, zoals bijvoorbeeld iedere (zoveel) seconden een screenshot(je), zou dat nog beter zijn.
Ik weet dat dit soort software bestaat, maar ik kan er nergens meer over vinden. Ik wil niet het eerste de beste programmaatje downloaden en installeren. Het is natuurlijk niet niks om dit op een computer te installeren. :confused:

Ik hoop dat er iemand is die mij meer over de mogelijkheden op dit gebied kan vertellen. :thumb:

Ik dacht eerst dat ik deze vraag onder spy-ware moest plaatsen, maar omdat het pro-spyware is inplaats van anti-, plaats ik het bij overige software. :rolleyes:
 
Kan er niet gewoon een blokkade opgooien dat ze niet naar verkeerde site's kunnen
Ik denk als je iets als spyware wilt gebruiken dat dat niet helemaal legaal is en je zult het zelf moeten programmeren omdat niet echt dingen zijn die je zo kunt downloaden.
(Ik wil en mag hier geen illegale dingen uitleggen dus vraag niet naar illegale dingen als een filter ofzo niet werkt)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarom een key logger.?
de geschiedenis van de browser is toch voldoende.
Beetje vreemd om je man en dochter in de gaten te houden.
 
o jaa ff vergeten maar dat is inderdaad de best optie(mits die niet gewist is)
 
Laatst bewerkt:
Beetje vreemd ja.

En dit topic kan wel dicht denk ik. Het lijkt me niet erg chique van Helpmij.nl om hier keyloggers aan mensen te 'verkopen' Keyloggers (malware) zijn schadelijk voor een computer en op dat soort gedoe zit niemand te wachten lijkt me :shocked:
 
Ik heb er maar een slot opgezet.
@joeupc, gebruik de volgende keer de meldmisbruik knop als je denkt dat er iets niet klopt.
De moderators bekijken dan wel of het topic dicht gaat.

In het complete topic was nog geen key logger aangeboden alleen maar advies..
Waarom zou je hier niet over mogen praten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan