keylogger zonder spyware of virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
Berichten
3.416
wat ik zoek is een keylogger zonder spyware,virus en andere troep
nu al 4 getest maar iedere keer met vuiligheid bij
wie weet er een propere keylogger
 
Antivirus- en antispywareprogramma's detecteren keyloggers standaard als foute programma's omdat het foute programma's zijn; je maakt er immers op grove wijze inbreuk mee op iemands privacy. Wil jij toch alle toetsaanslagen van een pc-gebruiker bijhouden d.m.v. een keylogger, dan is dat jouw keuze. En dan zul je ermee moeten leven dat antivirus- en antispywareprogramma's jou (terecht) vertellen dat er een heel fout programma op je pc staat...
 
buffy heb opgroeiende tiener met hele foute vrienden !

dus spyware/virusmeldingen zijn geen virssen of spyware of begrijp ik verkeerd
 
Geplaatst door ibiza
buffy heb opgroeiende tiener met hele foute vrienden !

Dan is het aan u om in te grijpen. Wil mij natuurlijk niet moeien met de interne keuken uiteraard. Maar ..... Misschien even met je tiener onder 4 ogen babbelen. Zal waarschijnlijk niet veel uithalen maar ja.

En ik spreek van ondervinding. Gelukkig is dit al 10 jaar geleden. Nu is hij braaf.
 
Ik heb een keer een keylogger geprobeerd en had geen spyware.
Enigste wat ik kreeg was melding van norton 2004 dat er spionagesoftware werd gezien en na uitvinken hiervan ging het probleemloos.
 
Geplaatst door vanzwam


Dan is het aan u om in te grijpen. Wil mij natuurlijk niet moeien met de interne keuken uiteraard. Maar ..... Misschien even met je tiener onder 4 ogen babbelen. Zal waarschijnlijk niet veel uithalen maar ja.

En ik spreek van ondervinding. Gelukkig is dit al 10 jaar geleden. Nu is hij braaf.


dan ben ik blij voor u dat met babbelen opgelost geraakt is
hier lukt dat niet,zelf niet met huisarts,psygoloog
dus probeer ik zo een beetje controle te krijgen

chatlogs worden verwijderd ,dus probeer ik via keylogger

moest er iemand weten hoe ik verwijderde chatlogs weer kan vinden
 
Geplaatst door ibiza
buffy heb opgroeiende tiener met hele foute vrienden !

dus spyware/virusmeldingen zijn geen virssen of spyware of begrijp ik verkeerd

Antivirus- en antispywareprogramma's zoeken onder andere naar 'spionagesoftware'. Keyloggers zijn programma's waarmee je anderen bespioneert. Dus merken antivirus- en antispywareprogramma's keyloggers aan als foute programma's. Wil je toch een keylogger gebruiken, dan zul je de meldingen van antivirus- en antispywareprogramma's moeten negeren. De keuze is aan jou. Ik vraag me wel af waarom je je toevlucht wilt nemen tot het gebruiken van zoiets drastisch als een keylogger...
 
Geplaatst door buffy


Antivirus- en antispywareprogramma's zoeken onder andere naar 'spionagesoftware'. Keyloggers zijn programma's waarmee je anderen bespioneert. Dus merken antivirus- en antispywareprogramma's keyloggers aan als foute programma's. Wil je toch een keylogger gebruiken, dan zul je de meldingen van antivirus- en antispywareprogramma's moeten negeren. De keuze is aan jou. Ik vraag me wel af waarom je je toevlucht wilt nemen tot het gebruiken van zoiets drastisch als een keylogger...
[/QUOTE

problemen met dochter ,dat is pas drastish:(
 
Dit is inderdaad niet simpel op te lossen natuurlijk.Zoals ik al in vorig bericht heb gezegd : Ik spreek van ondervinding. Als hij 16 was, kwam er meer politie over de vloer dan andere mensen. Op zijn 20 ste heeft hij dan 3 maand jail moeten doen. Ondertussen is hij nu 30. Maar als hij bij thuis binnen loopt, zie ik aan zijn gelaat dat er iets mis is. Dan moet ik niet veel zeggen of er volgt een woede uitbarsting. Dat duurt maar even maar toch.

Het leven is nu eenmaal niet makkelijk.Welke oplossing ?? ik zou het ook niet weten.

1 ding, kop op, het wel eens beteren.
 
Chatlogs kun je toch met recovery progjes terughalen.

Er zijn ook mini-stekkers te koop. Je klikt deze (achterkant PC) tussen toetsenboord en PC. Mini-stekker neemt alles op.
 
Geplaatst door ibiza
problemen met dochter ,dat is pas drastish:(

Welk probleem dat is hebben wij hier niets mee te maken, maar het feit dat je een keylogger wilt gebruiken zegt meer over de verstandhouding met je dochter dan het probleem zelf.
Een keylogger is een spion! En daarmee kun je dus iemand bespioneren. Ik zou het afschuwelijk en verwerpelijk vinden als ik op die manier m'n eigen kinderen zou moeten 'volgen'.

Nu wil ik niet beweren dat het hier perfect gaat qua opvoeding, maar een keylogger? Vroeg of laat zal ze dat toch te weten komen en het enige wat er dan gebeurt is dat voor haar toch maar weer 'ns onderstreept wordt dat pappie en/of mammie haar niet vertrouwen. Dat doet zeer en vergroot alleen maar de afstand.
 
Laatst bewerkt:
Kijk anders eens naar Skin 2000.

Soms kan het zinvol zijn om iets naar anderen toe te bewijzen bij met name MSN chat sessies wat er nou echt besproken is.Logfiles op MSN kan iedereen deleten en de jeugd is vaak net iets slimmer op het gebied van computers dan menig ouder.

Succes.

NB:voorop blijft natuurlijk staan het onderling vertrouwen !
 
eerst en vooral aan iedereen die vind dat kinderen BESPIONEREN niet gepast is
eerst meemaken dat je kind een drugsverslaafde is
en dat de ambulance en mug hier al ontelbare keren gestaan hebben 2 x in ontweningkliniek gezeten te hebben
huis verkocht en naar andere stad verhuisd te zijn
in de hoop het gedaan te zijn,maar niets is minder waar
wat is de volgende stap jeugdrechtbank?
en niet vergeten de slapeloze maanden en stress,en schuldgevoel

nu zal je misschien begrijpen waarom je als ouder een beetje meer controle wil


nu wil ik daar geen woorden meer aan wijden

het is hier een helpforum voor pc problemen
 
Geplaatst door ibiza

nu wil ik daar geen woorden meer aan wijden

het is hier een helpforum voor pc problemen

Je geeft zelf aan welk probleem je hebt. Dan mag je ook verwachten dat daar reactie op komt.

Maar je krijgt het behoorlijk voor de kiezen zie ik! Sterkte!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan