Kicken

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
een vraag je is het hier normaal dat andere mensen mijn vragen kunne sluiten?????????????????????????? zoals dat mario doet die ********.

en volegsn mario moet ik me vraag weer terug kicken en wete bij god niet wat hjij er mee bedoelt of het werkt schijnt moeilijk te zijn of dat ff uit leggen

Dit taalgebruik is niet echt gepast.

En een reden dat een topic wordt gesloten is omdat het in strijd is met de huisregels...

Heb je problemen met Mario, los die dan persoonlijk met hem op en gebruik niet het forum daarvoor.

Misbruik gemeld.

Kennelijk heb je 2x dezelfde vraag gesteld. Daar gaat meteen een groot SLOT op.
Ik denk ook niet dat je hier erg ver komt, met dit soort taalgebruik.:mad:
Het is inderdaad vrij normaal dat een Moderator of in dit geval een Supermoderator een vraag kan sluiten.;)

Kicken= een berichtje, als antwoord bij je vraag zetten, zodat deze weer boven in de lijst komt te staan.

M@rio heeft dat ook duidelijk aangegeven, dus ik weet niet waar je je druk om maakt.:confused:

Laatst bewerkt:
Geplaatst door rodajc
een vraag je is het hier normaal dat andere mensen mijn vragen kunne sluiten?????????????????????????? zoals dat mario doet die ********.

en volegsn mario moet ik me vraag weer terug kicken en wete bij god niet wat hjij er mee bedoelt of het werkt schijnt moeilijk te zijn of dat ff uit leggen

Zulke taal is op dit forum uitgesloten !!!!!! Wij zijn mensen geen ............

heb ene berichtje erbij geplaats maar dan nog staat het niet bij de laaste 25 vragen dus

Uit de huisregels:

Omgangsnormen:
Houd je taalgebruik altijd netjes.
Beledig nooit andere leden.

Alleen al om bovenvermelde zin zou dit topic op slot kunnen.
Ja dat kan een moderator of Supermoderator doen.
In het vervolg zou ik eerst eens kijken wat ik zelf fout had gedaan en dan pas reageren.
En zoals hier ook al is aangegeven had je dat via een mailtje kunnen doen.
Jouw manier van reageren is niet netjes en dan zeg ik het nog netjes.

Nee gek he, het zijn ook de 25 nieuwste topics...

En als iemand al geinterreseerd is in je vraag zoeken ze er wel naar...

ik zit wel maar lekker mee dat ik ik krijg zoveel links van helpmij en als ik er op klik doet hij er niks mee dus dan maar de harde schijf formateren en alles op nieuw niemand help dus dan maar deze oplossing

Geduld is een schone zaak.:rolleyes:

Je hebt je vraag om 14-03-2005 12:29 geplaatst, verwacht je nu echt dat je op dezelfde dag nog geholpen hoort te worden?
Hou er aub rekening mee, dat hier iedereen vrijwillig hulp bied. Daarbij kan het ook zo zijn, dat er net niemand online is, die jou met je probleem kan helpen.;)

Geband, agressief gedrag wordt hier in geen geval geaccepteerd.

Ik heb toevallig een tijdje geleden, na het lezen van een thread van hem, al zijn berichten een beetje doorgenomen.
Letterlijk ben ik dan ook geen enkel zinnig antwoord cq reactie tegen gekomen.

Mvg,

Hoe moet ik dit nu diplomatiek en tactisch verwoorden...... ik heb inmiddels ook een tiental berichten van desbetreffende (jonge)man doorgenomen en mijn (bescheiden) conclusie is:
oordeel mogelijk niet te hard / snel.....
Laat ik deze reactie ietwat pragmatisch en retorisch verwoorden : niet iedereen is in geschrift en woord een kanjer als Einstein of een man als Wolkers, m.a.w. misschien dat een fikse terechtwijzing had volstaan ?

Ja, maar iemand voor ******** uitschelden vind ik niet echt kunnen hoor.
Gaat mij wat te ver eigenlijk :confused:

Ok ok Pasja, maar laten we het aub netjes houden hier.
Lees ook wel eens andere forums, nahnah!!
Is het echt niet leuk meer hoor!

Maar zit wel iets in in jou uitleg, rest my case!

Geplaatst door gast0225

Laat ik deze reactie ietwat pragmatisch en retorisch verwoorden : niet iedereen is in geschrift en woord een kanjer als Einstein of een man als Wolkers, m.a.w. misschien dat een fikse terechtwijzing had volstaan ?

Daar kan ik inkomen. Het is natuurlijk het taalgebruik. 20 jaar geleden, en men noemde mij een kl...z... dan klopte ik er op.

Wij zijn toch allemaal mensen. Zulke beledigingen hoef je toch niet te slikken toch ??

Spijtig natuurlijk dat op een bepaalde vraag geen antwoord krijgt, maar dit kan gebeuren dacht ik.

Pasja,
ik kan je heel goed begrijpen, maar deze persoon is al een eerder op bepaalde dingen gewezen hier op het forum. Dit is dus niet de eerste keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan