kieskeurig.nl en IE gaat plat

Status
Niet open voor verdere reacties.

huubh

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
53
Heb er al geruime tijd last van dat alle open IE-sessies plat gaan zodra ik probeer om www.kieskeurig.nl te openen. Dit gebeurt bij elke poging.
Bijgaand een deel van de foutmelding in een *.doc-file.

Heb van alles geprobeerd: IE-settings, firewall en spybot-detectoren off, etc.

Wie weet raad.
 
Bijlage mist, geef verder even aan welke versie IE je gebruikt en welke Windows versie.
 
Hallo,

Ik heb Windows XP vers2002 sp-1 met alle beschikbare updates. De IE-versie is 6.0.2800.1106.xpsp2.

Ik heb de bijlage/foutrapport opnieuw bijgevoegd.

Ik hoop nog steeds.
 

Bijlagen

In de bijlage is alleen het begin van de foutmelding te zien... knip en plak de hele inhoud van de foutmelding eens in een word document.

N.b. ik heb zelf al wat verder gezocht op internet maar kan niet echts iets vinden. Misschien dat er ergens iets te vinden is in de foutmelding.
 
Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat........
Ik heb (een deel van) de foutmelding in bijgaand word-document.
Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Huub
 
Laatst bewerkt:
klopt, ik zag het ook. maar snap niet hoe 't kan.

ik zie ineens dat de size max 102kbytes mag zijn; hij was ruim 400
dus eerst maar een stukje dan.:o
 
Zet de tekst van de foutmelding gewoon is in een word document, en voeg dat toe als bijlage.
Volgens mij probeer je telkens afbeeldingen te uploaden, die zijn bijna altijd te groot.
 
Ik zie geen andere mogelijkheid dan -inderdaad- de afbeeldingen; de tekst is niet te cut/pasten.

Ik heb nu de *.txt file die erbij ook onstaat toegevoegd.
:confused:
 

Bijlagen

Tja, staat helaas ook niets in wat op een oorzaak zou kunnen duiden.

Ik ga nog wat verder zoeken op internet...

Dit zijn echt lastig problemen, ik hoop dat er een antwoord gevonden wordt.

N.b. Gebruik je een pop-up killer?

En wat natuurlijk nooit kwaad kan is een verse update er over heen.
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat je nog verder wilt proberen.

Neen, ik heb geen pop-up killer. Wel (uiteraard) firewall en virusscanner; heb beide al ens uitgezet, maar geen effect.

Ik ga maar, wat ik zelf ook al dacht, IE-SP1 opnieuw installeren.
 
Heb het probleem voorgelegd aan Kieskeurig, maar het ligt niet aan hen, is de bewering.

Wellicht komt er nog iemand met een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan