kijk hier eens naar

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheljeweetwel

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
65
de allernieuwst drivers voor je 3dkaart hoven niet altijd de beste te zijn. ik heb een gforce 4 en een tijdje geleden had ik dus ook mijn driver geupdate en toen kreeg ik telkens bij het opstarten van xp een blauw scherm. dus misschien moet je het eens proberen met een vorige versie.

directx 9 schijnt ook niet alles te zijn. hier en daar hoor je nog wel eens dat deze ook problemen veroorzaakt tijdens spelletjes.

en natuurlijk kan iets in je pc te warm worden.

michel,
 
Hoi,

Gedeeltelijk mee eens.
Ook eens ervaren dat de nieuwste NVidia drivers niet de "beste" waren en dus tijdelijk terug naar een vorige versie.
Maar nieuwe ATI drivers geven naar mijn ervaring tot op heden altijd een verbetering.

Grtzzz.
 
Is al langer bekend. Bij de detenators kun je het beste zoiets gebruiken:


TNT = 9.xx

Geforce = 11.xx

Geforce 2 MX = 23.11

Geforce 2 Ti = 29.42

Geforce 3 = 30.82

Geforce 4 ti = 40.72

Geforce FX = nieuwsten.
 
Geplaatst door Masera
Is al langer bekend. Bij de detenators kun je het beste zoiets gebruiken:


TNT = 9.xx

Geforce = 11.xx

Geforce 2 MX = 23.11

Geforce 2 Ti = 29.42

Geforce 3 = 30.82

Geforce 4 ti = 40.72

Geforce FX = nieuwsten.

Das leuk om te weten maar ik heb thuis een Geforce 2 GTS en er zijn spellen die perse de nieuwste driver van dat moment willen hebben (Unreal 2 o.a. geloof ik).

De groeten,
Mark
 
Toevallig het ik een Geforce 2 Ti waar Unreal 2 perfect op draait met de 29.42 driver.
 
Geplaatst door Masera
Toevallig het ik een Geforce 2 Ti waar Unreal 2 perfect op draait met de 29.42 driver.

Zoals ik al zei geloof ik. Het zou ook een ander spel kunnen zijn kan dit alleen niet controleren zit namelijk niet thuis.

De groeten,
Mark
 
de allernieuwst drivers voor je 3dkaart hoven niet altijd de beste te zijn. ik heb een gforce 4 en een tijdje geleden had ik dus ook mijn driver geupdate en toen kreeg ik telkens bij het opstarten van xp een blauw scherm. dus misschien moet je het eens proberen met een vorige versie.

Lees het eens goed hij heeft het tegen iemand anders als je het goed leest. Dus dit is een foutje ?
 
Geplaatst door _CompuFreaky_


Lees het eens goed hij heeft het tegen iemand anders als je het goed leest. Dus dit is een foutje ?

Hoeft niet persé, je kan het ook anders lezen.


In iedergeval is dit geen nieuws meer, dus om hier nou nog op in te gaan....

Dit staat trouwens ook in de verkeerde sectie.

(Hardware > Videokaarten > Drivers)
 
Geplaatst door TheM


Das leuk om te weten maar ik heb thuis een Geforce 2 GTS en er zijn spellen die perse de nieuwste driver van dat moment willen hebben (Unreal 2 o.a. geloof ik).

De groeten,
Mark

Tuurlijk Unreal 2 spelen met een Geforce 2....
 
Geplaatst door eSSe


Tuurlijk Unreal 2 spelen met een Geforce 2....

Wat is daar mis mee? Dat kan prima, alleen verwacht geen prachtige beelden en effecten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan