kijk maar hier en check mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

lemarocity

Banned
Lid geworden
22 dec 2009
hee hoi mensen hoe gaat ie.
ik heb al een paar dagen 1 site
www.lemarocity.tk
ga aub die site bezoeken en zeg me daarna hoe julie die site vinden
en als julie al op mijn site zijn schrijf iets in het gastenboek
bedankt alvast

groeten

Lemar

Leuk dat je een nieuwssite hebt opgezet, maar het is belangrijk dat je bronnen vermeld! Je hebt tenslotte niet je eigen reporters erop uit gestuurd om dat nieuws te vergaren uit eerste hand.

Daarnaast zou ik mijn taalgebruik toch wel wat bijschaven, zeker als het een nieuwssite betreft. Woorden als "bedrjven" en "daroom" horen niet voor te komen op een nieuwssite.

Dan is het ook nog eens niet slim om op jouw website banners en headers van andere sites te gebruiken. In het artikel van Firefox 3.5 heb je namelijk de gele banner gebruikt van de website Techzine.nl. Of je de rest van het artikel ook gekopieerd weet ik niet, en daar laat ik me ook niet over uit.

Conclusie is dat je nog veel te doen staat als je deze "nieuwssite" echt wilt doorzetten!

bedankt van kritiek kan je alleen maar leren ik ga je tips gebruiken .;):thumb:
hee bronnen moet ik nog uitzoeken het meeste heb ik namenlijk met mijn eigen woorden uit meerdere sites samengesteld.

Laatst bewerkt:
Goed om te zien dat je zo positief reageert. Deze meeste mensen zijn na dergelijke kritiek al helemaal niet meer enthousiast.

ja met fouten leer je alleen maar hehe.
ik verzoek nog het en en andere te verbeteren maar nogmals bedankt.
het taalgebruik is nu heel erg goed.
er zijn geen spelfouten.
en een paar bronnnen moeten nog uitgezoekt worden.

Ik ben nog de volgende taalfouten tegengekomen:
Samengesteld door
Messi bezorgt
Stierenvechten

Of er nog meer zijn, heb ik niet naar gekeken.

Laatst bewerkt:
ik heb nu al deze worden aangepast thank you .
zie je met kritiek wordt mijn site gewoon beter en beter

Ik heb zelf een weblog die ook over nieuws gaat en de kijk daarop.
Bij mij staat vooral achtergrondinfo en opinie op de weblog.
(Mag ik de namen van de weblogs hier posten of is dat spam?)

Helaas is deze site voor degene die het laatste nieuws zoekt nog verre van goed.
Ik denk dat je beter een site kan maken of leuke filmpjes (ik kan me funny.web-log.nl van vroeger nog herinneren alleen die is nu niet meer actief).

Voor een nieuwssite heb je echte reporters nodig of je moet je eigen mening over het nieuws geven.
In gekopieerd nieuws is echt niemand meer geïnteresseerd.
En geloof me, ik zit al 4 jaar in de weblogs en ik doe dat al sinds mijn 12de, en ik weet inmiddels wel dat dat niet werkt.
Alleen Mediakrant lukte het tot zekere hoogte maar die werken nu ook samen met ANP.

Wat je dus kan doen is opinie.
Maar ik adviseer je dus net als MrHook een weblog bij bijvoorbeeld wordpress.com of web-log.nl.

Je kan ook stukjes voor andere sites schrijven maar dan moet je wel veel ervaring hebben.

Ik mail je even mijn sites en projecten zodat je kan zien wat er gedaan moet worden voor een goede nieuwssite/weblog.

ja bedankt mensen even een tip ik heb mijn site eerst een weekje dus niet heel lang.
en ik kopier niks ik schrijf alles in mijn eigen woorden .
en niet van 1 maar van meerdere sites en vergelijk ze.

Laatst bewerkt:
ja bedankt mensen even een tip ik heb mijn site eerst een weekje dus niet heel lang.
en ik kopier niks ik schrijf alles in mijn eigen woorden .
en niet van 1 maar van meerdere sites en vergelijk ze.

Wat Stormbreaker denkelijk bedoelt (en daar ben ik het ook mee eens), is dat je beter je opinie (mening) over nieuws kunt geven, dan dat je nieuws dat toch al bestaat (op erg druk bezochte websites) gaat combineren en in je eigen woorden gaat opschrijven. Het nieuws is dan niet letterlijk hetzelfde, maar de inhoud kon al op veel andere plaatsen gelezen worden.

ik heb nu veel verandert www.lemarhotel.tk heet me site nu.
bronnnen staan er niet want ik heb alles zelfs geschreven niet eens bij andere sites gekeken.
ik heb verzoekt geen spelfouten te maken hoe vinden julie het nu maar ik wil toch een news site en geen opinie site:D

ik heb nu veel verandert www.lemarhotel.tk heet me site nu.
bronnnen staan er niet want ik heb alles zelfs geschreven niet eens bij andere sites gekeken.
ik heb verzoekt geen spelfouten te maken hoe vinden julie het nu maar ik wil toch een news site en geen opinie site:D

Site heeft nu wel een rustig uiterlijk, ik vraag me alleen af wat je met 3 klokken moet? :confused:

Geloof je het zelf?
Pluk maar eens wat regels uit je teksten, het komt regelrecht van andere nieuwssites.
Sorry maar ik wordt wat kriegel als je dergelijke onzin gaat beweren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan