Kijken hoelang iemand op het inet gezeten heb, kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mexiun

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Simpelen vraag eigelijk, als je bijvoorbeeld 1 of 3 weken lang alleen bent en je zit op het internet, en na die 1 of 3 weken komt de "host" van het internet thuis ( dus diegene die de computer heb voor internet verbinding enz ) kan diegene dan zien hoevaak en hoelang ( bv tot diep in de nacht dat die gene dat ziet ) kan diegene dit zien? :rolleyes:

Dank!;)

misschien als ie een logger aanzet ofzo. Maar zonder speciaal programmaatje die kijkt hoeveel pakketjes er zijn verzonden en hoe laat ze zijn verzonden kan het niet.

Wel kan hij de verbindingstijd zien, maar dan telt ook de tijd dat je niks doet mee..

Ah oke, dus als hij bijvoorbeeld na 3 weken kijkt, ziet ie dan een hele scherm vol met allemaal tijde van de hele week door zonder dagen enzo, of ziet hij dan ook echt precies de dagen en de tijdstip van wanneer internet uit gaat?

Aah oke dus als een voorbeeld, ik ben 3 weken lang alleen maar 100 uur op het internet geweest, dan ziet hij dus niet de dagen wanneer ik internet gebruikte en ook niet de tijden van bv "5 uur online, half 6 offline". Maar hij ziet dan "100 uur lang online geweest in totale 3 weken" zoiets??

nee, niet eens

Hij ziet alleen als je pc al een uurtje verbonden is ziet hij staan dat ie een uurtje verbonden is.

Bang voor je vaders controle ofzo :P? toen ze op vakantie waren niet op tijd naar bed geweest?

Hahaha! :D je heb me :P
Ja eigelijk wel ja, ik ben een paar keer niet optijd me nest in gegaan ( ben wel 21 >_> ) maar nu gaat ie op vakantie... maar wil niet dta ie terug komt en aan me kop zeikt erover dat ik bv 30 min later ben gegaan :S

als je bang bent dat ie wel zo'n programma installeert kan je ook de netwerk eruit rukken en in jouw pc stoppen :P heb je directe verbinding ;)

Lol ja :P
Maar ik ben wel veilig eigelijk? Dus als ik bv rond 4 uur in de nacht op de comp zit ( niet dat dat gebeurt ofzo, teminste niet door de weeks:P ) dan ziet ie dat niet, maar ziet alleen de aantal hoeveelheid uren bij elkaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan