Kijken in de Ogen van een hacker

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hey Mensen!
Ik heb hier thuis een aardig groot netwerk, en ben erg gefacineerd wat beveiliging betreft. Nu vraag ik me af, wat de stappen en denkwijzes zijn van een hacker. Op deze manier wil ik meer kennis verkrijgen mbt beveiligen van de comp, en advies geven aan familieleden en kennissen.
Nu heb ik daar uiteraard bronnen voor nodig, kent iemand goede boeken waarin staat hoe hackers te werk gaan? Uitleggen wat zij doen, en ook wat je ERTEGEN!!(dat boeit mij) moet doen?
Ik wil dus kennis verkrijgen in het hacken om zodoende mensen hierbij te helpen, en mezelf natuurlijk :p
Iemand goede internetsites of boeken?
Grtz
Rene

kijk is op

www.hackingexposed.com

op deze site vind je de boekenreeks van hacking exposed. De boeken geven een gedetailleerd beeld van de soorten aanvallen en procedures die een hacker gebruikt

rene_overtoom,

Dit zijn de beste hacking boeken:

http://hackingwarz.com/books.htm

En die links bovenaan (hacking exposed) is de beste van alle boeken.
Hij is alleen heel erg moeilijk om te begrijpen als je niet zoveel computer kennis hebt.
Dus ik waarschuw je maar alvast voordat je hem gaat kopen.

Saldos, je kent me al wat langer, is het te doen voor mij? Kan ik ze trouwens ook in de winkel kopen ? Dan kan ik ze wat inkijken !

Bibliotheek heeft ze vast.

Geplaatst door rene_overtoom
Saldos, je kent me al wat langer, is het te doen voor mij? Kan ik ze trouwens ook in de winkel kopen ? Dan kan ik ze wat inkijken !

Eerlijk gezegd denk ik dat ie te moeilijk voor je is rene_overtoom.
Ik heb hem thuis en ik vind hem zelf ook erg moeilijk om erdoorheen te komen.

Maar bekijk hem in de winkel of bibliotheek voor je hem koopt en beslis zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan