• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

kilometers invullen excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Beste mensen,

Ik heb op google zitten snuffelen en kwam erachter dat het toen niet kon wat ik wil omdat andere mensen een tijd geleden hetzelfde hebben gevraagd (http://www.helpmij.nl/forum/showthr...tenet-nl?highlight=AFSTANDEN MET ROUTEPLANNER). Ik denk nu zo met microsoft zit niet stil en jullie ook niet en misschien kan het nu wel

Op tabblad kilometers lucrum kan je in cel y4 je eigen postcode invullen en in de cel AH4 de postcode van het project. In AP4 moet het aantal kilometers komen te staan als ik op de blauwe knop bereken klik. Excel moet de gegevens halen van routenet.nl :d

Het mag ook zo zijn dat als ik op berekenen klik dat automatisch routenet.nl wordt geopend met de ingevulde postcodes of via straatnamen met huisnummer

Bekijk bijlage kilometers.xlsx

Laatst bewerkt:
Hoi,
Mischien zo?
Niet met Routeplanner maar Google
Vul vertrek en aankomst in en ga in een andere cel staan
Probeer diverse mogelijkheden(hoe meer details hoe nauwkeuriger)
zoals 3981AA of 3981AA,Nl of Bunnik Stationstraat 1 of Bunnik Stationstraat1,Nl of Antwerpen,Be etc.

Bijlagen

topper gast0660 zo bedoel ik het inderdaad maar het moet echt van de www.routenet.nl komen wat helaas niet kan :(
Mijn werk wil percee dat we www.routenet.nl gebuiken.

Ik zou het helaas handmatig moeten doen en dan bedoel ik met dat ik naar de site moet en het daar moet invullen i.p.v. in excel

Laatst bewerkt:
Hoi,
Tja als uw werk liever nutteloos centen uitgeeft, wie ben ik.

hoe bedoel je?
Ze gebruiken routenet omdat die minder kms aangeeft dan een google ,anwb enzo

Ik laat de vraag als niet opgelost staan. Wie weet komt routenet ooit met een oplossing

Nogmaals bedankt

Laatst bewerkt:
Ja oke maar ze letten letterlijk op alle kleintjes en gelijk hebben ze want als ze van iedereen iedere keer wat besparen is mooi meegenomen. Bij bedrijven gaat het niet om wat centen maar om vele euro's. Routenet is wel bijdehand zeg

Ik zet de vraag als opgelost want zo te lezen komen ze nooit met een oplossing als je er nu al voor moet betalen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan