• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kilometervergoeding via planningsfile

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartTom

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2019
Beste,

graag had ik voor volgend issue een oplossing gezocht:

in bijlage een .xls file met 3 tabbladen (Tabellen (waarin de afstand van persoon x naar adres x staat) , kilometervergoeding (= kost met de overeenstemmende kilometers) en planning (waar men kan zien wanneer agent x naar adres x moet).

NU vroeg ik me af of dit in een soort formule kon gegoten worden waarbij ik bvb de planning kan plakken in een .xls bestand en daardoor automatisch de kilometervergoeding wordt uitgerekend...

Alvast dank voor de ondersteuning.

Bijlagen

Dank je beste Jveer voor de snelle reactie.

Ik kijk asap even :-)

Beste Veer,

dit lijkt al goed te werken :-)

Als ik dit nu wens te extrapoleren bvb naar 100 personen en 100 verschillende adressen, kan je die code dan kopiëren of dient deze voor elk aantal aangepast te worden?

Je kunt de formule vast leggen door het bereik zodanig aan te passen zodat de formule nooit buiten bereik komt.
Aangezien je waarschijnlijk steeds een nieuwe planning maakt is opmaak als tabel geen optie.

Wil je dus wel zoals het nu opgebouwd is? Dat je per medewerker de uitbetaling hebt?
PS: Je zult bij de invoer van afgelegen km per persoon/adres geen 25 km neer moeten zetten maar gewoon 25.

Zoiets: Pas alleen de naam van de medewerker aan

Bijlagen

Laatst bewerkt:
dan maak je toch van beiden een tabel en de samenvatting maak je via een draaitabel (die je zelf moet vernieuwen na aanpassingen)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan