kindersoftware programma afsluiten op uur

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibiza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibiza

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 apr 2002
wat ik zoek is een kinderberveiliging programma dat sommige programma,websites blokken op een bepaald uur
bv na 21.uur geen msn of facebook,you tube meer wel gewoon internet

ik gebruik nu childcontrol maar daar kan je websites ,programmas blokken maar niet van een bepaald uur

Beste Ibiza,
Ik programmeer zelf erg veel, en denk dat het best mogelijk is om zo´n programma te maken. Als je geintresseerd bent stuur maar iets terug.

Greetzzz

Kan dat niet in jouw router.

@puppie, met een router kun je toch niet op een bepaald tijdstip bepaalde sites blocken ;) wel heel het internet platleggen.

@ibiza hoe laat wil je dat de site's weer open gaan dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
@nickyboyb,

Je laatste bericht verwijderd en in het bericht ervoor gezet. We hebben een "Aanpassen" functie.;)

okeej kzal eens kijken wat ik kan doen voor je. maar het ziet er niet moeilijk uit ;p

in mijn sitecom kan ik een url block geven met een tijdsduur eraan.

Iets dergelijks had ik opgelost door mijn dochter via MyBee te laten surfen.
Dit werkte erg goed.

En nu ze 11 is heeft ze een gewone browser en moet ik andere maatregelen nemen.
Thuis gebruik ik een Fritz!Box router en die heeft wel degelijk de mogelijkheid om bepaalde pc's in het netwerk te beveiligen met een kinderslot of tijdslot.
Zo is het niet mogelijk om -
- meer dan 2 uur totaal op internet te surfen (de tijd is aanpasbaar)
- buiten vastgestelde uren te surfen

Om bewust bepaalde sites buiten de deur te houden heb ik een account genomen bij OpenDNS.
Je kunt de dns server op je pc aanpassen en als je bij Open DNS inlogt kun je daar opgeven
- welke algemene soorten websites je wil blokkeren
- welke specifieke website (het url dus) je wil blokkeren.

Je kunt met enig zoeken en handigheid alles wel omzeilen dus is het ook belangrijk om met je kind hierover in gesprek te blijven.
Maar technisch gesproken is het voor ons voldoende.
Hoop dat jij er wat mee kunt!

welke windows versie gebruik je ibiza? en hoe oud zijn je kinderen precies??

greetzzzz

Laatst bewerkt:
pc van dochter is xp home

router kan wel op een bepaald uur internet stilleggen dat is ook de bedoeling niet internet soms nodig voor huiswerk

wat klikspaan doet heb ik nu childcontrol ook en deze staat al geinstaleerd deze

Nou, dat denk ik toch niet! Je gaf hier toch aan om tijden in te stellen. Als jouw programma dat kon had je de vraag hier niet gesteld toch!

dan heb je mijn vraag niet goed gelezen,het gaat niet om internet van een bepaald uur af te sluiten,maar wel om een webpagina,programma te blokken van een bepaald uur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan