King Kong werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Beckmans

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2005
Berichten
191
Howdie Helpmijers,

Ik heb "Peter Jackson's King Kong - The official game of the movie" gedownload. Bestaat uit 3 images (3 cd's).
Ik heb ze met Alcohol 120% "gemount". Ik heb ook het serial-nummer.
Maar als ik het spel opstart en het serial-nummer ingeef krijg ik elke keer dezelfde melding. (zie bijlage).

Ik heb al meerdere keren het spel ge-deinstalleerd en weer opnieuw geinstaleerd.
Van Alcohol heb ik de nieuwste versie.
XP Pro SP2.

Iemand een oplossing? Bij voorbaat dank.

Robert.
 

Bijlagen

  • king kong.jpg
    king kong.jpg
    19,2 KB · Weergaven: 62
O ja, ik heb ook nog met Alcohol een extra drive aangemaakt en het cd 1 image daarop gezet, maar helpt niet.

Robert.
 
dan mist hij toch nog een paar files.
en die key kan ook in gebruik zijn door een ander.
wat wel eens wil helpen.
is hem in de winkel kopen.
doet hij het zeker weten.(moet je welaan de systeemeisen voldoen)
:thumb:
 
Ook een mogelijkheid is dat jouw nr 1 cd niet werkelijk nr 1 is. Probeer eens die andere twee na die vraag.
 
Heb je wel een hider draaien dan op de 8ter grond, zoals een sd4hide of Antiblah???

Deze progies zorgen ervoor dat de nieuwere beveiligings systemen voor cd/dvd rom's overschreven worden, ook al mount je ze met Alchohol 120% of Deamon tools de game zal de fout code van doe de originele DVD erin ofzo niet meer geven.... Bij elke nieuwere game ben je practish zo'n proggie nodig, zekers als je dan bedenkt dat je de images's mount met Alcohol of Deamon

Hoop dat je nu genoeg weet :D

Laterzzz
 
Bedankt voor jullie antwoord.

Sorry voor mijn late antwoord, zat een paar dagen zonder verbinding,

Ik heb sd4hide gedownload, maar hoe ga ik nu te werk?
Ik heb al veel gezocht en allerlei verschillende volgordes gelezen en geprobeerd, maar kom er niet uit.
Het enige verschil dat ik merk bij al mijn probeersels, is dat hij nu af en toe niet zegt: "Put cd1 into ANOTHER drive, then press retry", maar "Put cd1 into THE drive, then press retry".

Hopende op een antwoord,

Robert.
 
Geplaatst door Robert Beckmans


Ik heb sd4hide gedownload, maar hoe ga ik nu te werk?


Mag jou hier op dit forum waarschijnlijk niet zeggen hoe je dat moet doen, sorry... Dat zal je zelf moeten doen, maar kijk eens bij Deamonhome ff zoeken op het net, daar kun je zien wat voor een beveiliging erop zit, de rest moet je zelf doen
 
Oke, dan gaan we weer verder puzzelen.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

Robert.
 
Iemand misschien een tip of enige uitleg via e-mail?
Ik kom met geen mogelijkheid verder.

Robert.
 
Ik heb alleen de vraag gelezen. Heb de reacties niet gelezen maar zal je uitlegggen wat er mis is. King kong is beveiligd met het nieuwst beveiligns systeem. Starforce. Dat bestaat al langer maar ubisoft heeft de nieuwst(ook gebruikt bij de nieuwe prince of persia).

Die beveiliging is nog niet gekraakt, en dat zal waarschijnlijk ook wel een tijdje duren. Weet niet of het mag maar zeg het toch:p . De enigste manier om hem te omzeilen is voor als nog je cd speler/ brander of wat je dan ook mag hebben te ontkoppelen. Maar bij mij sommige mensen werkt dat ook niet en ik raad het je ook niet aan. Als je hem perse wilt spelen dan zou ik hem toch kopen

ps. sd4hide werkt niet en starf*ck en alle andere programma's. Die zijn gemaakt om andere beveiligignen te omzeilen.

grtz
 
Ja, die Starforce beveliging was ik al achter.
Ik heb ook meerdere handleidingen gelezen met inderdaad het belangrijkste item het loskoppelen van de drives, maar dat gaat me toch te ver.
Ben bang dat er nix anders opzit, dan te wachten tot er iets van een crack te vinden is.
Maar toch bedankt voor je reactie.

Robert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan