Kingpin

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hallo

Ik heb twee vragen over Kingpin, in de eerst level ga ik steets af omdat hun geweren hebben en ik niet hoe kan dit, en hoe kan ik mijn eigen bende samen stellen.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
AAARGH! ik moet nog steeds Kingpin hebben :(

ben er nu al een dik lange tijd naar opzoek :S vind hem nergens :(

Probeer het eens op marktplaats.nl of loop langs bij de free record shop o.i.d.

kingpin is een giganties goed spel vind ik maar je moet die gasten neer knuppelen met die stuk ijzer die je heb

het is te doen ik heb het ook voor elkaar gekregen

maar die mafia groep samen stellen komt pas later je moet geld hebben om in een cafe een paar gasten te kopen die je willen helpen

er staan veel walkthrough online bv bij http://www.cheatcodes.com/pc/2588/

/offtopic

Woordkeuze je moet idd gewoon langs winkels gaan en vragen of ze hem willen bestellen meestal hebben ze dan nog wel ergens een replay of budget versie.

Bij musicstore ben ik nog nooit teleurgesteld, en anders moet je gewoon ff op ebay of marktplaats kijken.

Yeah ik heb em nu al een paar dagies :)
zag hem ineens ergens in de schappen liggen, meteen gekocht

maar euh... je kan in het begin ook gewoon een crowbar voor een dollar kopen :p die is sterker dan je metalen stok :P

Geplaatst door DENNIS90
Hallo

Ik heb twee vragen over Kingpin, in de eerst level ga ik steets af omdat hun geweren hebben en ik niet hoe kan dit, en hoe kan ik mijn eigen bende samen stellen.

Alvast bedankt

Omdat mijn vrouw lerares is, valt mij dit op

Het is: in HET eerste level

Steeds

Hun, is zij

en het is een vraag,dus een ? is op zijn plaats.

Niet boos worden nu, controle is namelijk geen wantrouwen...prettig weekend nog

;)

Viel mij ook al op (en ben geeneens leraar, net me Havo afgesloten :p) maar ach... waarom verbeteren? :)Tis maar een vraagje op internet die die denk ik snel gepost heeft (alhoewel dit soort dingen vanuit jezelf moeten gaan maar sommige mensen hebben daar moeite mee:)).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan