Kingston 4 GB memorystick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limburg2006

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2005
Vanmorgen was ik via mijn laptop mijn memorystick aan het openen, toen ging nog alles vlekkeloos. Ik kon alle bestanden nog zien en openen.
Maar toen heb ik mijn memorystick in mijn pc gestopt. En opeens zegt ie, dat de schijf leeg is. Ik heb via eigenschappen gekeken, die geeft aan dat 1,7 GB in gebruik is en 2,2 GB nog beschikbaar is. Maar als ik openen of verkennen doet, geeft ie aan dat ie leeg is.
Hoe kan ik weer mijn bestanden terughalen? Ik heb die namelijk nodig voor mijn opleiding.

René

Okay, bedankt
Wat is het verschil precies dan?

Meer toegespitst op sticks en dergelijke?

Meer toegespitst op sticks en dergelijke?
Volgens de beschijving wel:
PC INSPECTOR™ smart recovery is tegenwoordig het enige programma voor data herstelling voor Flash Card ™, Smart Media ™, SONY Memory Stick ™, IBM™ Micro Drive, Multimedia Card, Secure Digital Card en alle andere opslagmedia voor digitale camera's.

Het maakt niet uit of u afbeeldingen, video-opnamen of audiobestanden op uw medium hebt gewist, geformatteerd of het medium gedurende het schrijfproces hebt verwijderd - PC INSPECTOR™ smart recovery reconstrueert zelfstandig de betreffende data, snel, eenvoudig en absoluut betrouwbaar.
Bron:
zie eerder geplaatste link.

Mooi, weer wat geleerd en ik hoop dat TS er ook zijn voordeel mee doet.

Kan mij iemand uitleggen, hoe dat programma werkt? Ik snap er niks van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan