Kingston of Corsair?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo Helpmij'ers,

Ik ben eigenlijk al klaar met het uitzoeken van onderdelen van mijn upgrade. Nu liet ik dit zien aan een vriend en die zei dat ik Kingston moest nemen ipv. corsair voor het intern geheugen.
Nu heb ik op mijn lijstje deze kit van Corsair staan, terwijl deze overal wordt aangeraden.
Heeft iemand ervaring met deze kits van of Corsair of Kingston? Het enige overwegingsverschil is de heatspreader van Corsair, of de levenslange garantie van Kingston...

Allen alvast bedankt,

mr32 :cool:

Jij vermoed dat die heatspreader meer is dan marketingblabla ? Oké dan, het scheelt misschien wel 1 tot 5 graden.....................
Laat die Kingston dan eerder defect raken vanwege maandenlange een iets hogere temp. Probleem? Nee, want op de Kingston heb je lifetime garantie.....................

Ik heb Corsairs, geen klagen van, maar wil je echt de pricisie verschillen weten, dan moet je eens googlen naar benches met dergelijke setups. Maar ik denk dat tussen beide weinig verschil is.

Maakt opzich niets uit.
Prestatie verschil is er amper. En die paar graden verschil maakt ook niets uit.
Kwa garantie maakt het ook weinig uit:

Kingston :
Service & Support: Levenslange beperkte garantie ( Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk - 10 jaar )

Corsair
Garantie van de fabrikant: Levenslange beperkte garantie

PS. Bij deze 2 merken een RMA altijd rechtstreeks regelen ipv via de winkel.
Stukken sneller en makkelijker.

Bedankt allemaal, alle onderdelen zijn ondertussen besteld (ik ben voor de Kingston gegaan, meer vanwege de garantie) en ik ben erg benieuwd naar de resultaten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan