klacht van provider over spam

Status
Niet open voor verdere reacties.

hacco

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
63
hallo allemaal,

Op 1 april kreeg ik een mail van mijn provider(versatel) dat ik spam verstuurde via mijn pc, waar ik niet bewust van was.
Daaronder kreeg ik mogelijkheden die ik kon doen, na dat te gedaan hebben kreeg ik vandaag weer een mail van ons provider met het zelfde bericht.

Mijn vraag is zou dat mail ook een spam kunnen zijn en/of wat kan ik er aan doen?

Ik hoop dat mijn vraag duidelijk is en hoop op veel antwoorden...


m.v.g. hacco
 
Tja, goede vraag,
Lijkt me wel een truc om mensen te bewegen om dingen te doen die de spammer wenst.
Ikzelf heb hier echter niet van gehoord of gelezen.
Wanneer je de bekende antivirus/spyware maatregelen moest nemen zal het toch gewoon van Versatel zijn. Misschien kun je de tekst van de mailtjes posten?
En natuurlijk kun je Verstatel bellen.

Als je inderdaad een lastige besmetting hebt kun je de stappen proberen uit deze post

Een aanvulling is nog het scannen met superantispyware.
Laat dit (en de eerder genoemde)
programma('s) eerst updaten.
Geen succes? Volg dan deze stappen
m.n. stap 5
 
bedankt:) ik ga er mee stoeien..

nog een vraagje, als ik mijn pc formateer gaat dan de spam ook weg?


m.v.g. hacco
 
Na formatteren en openieuw installeren, moet ook alle rotzooi verdwenen zijn.
Wanneer je niet te veel persoonlijke instellingen hebt en programma's geinstalleerd, is dat soms het nmakkelijkst.
heb je trouwens één pc/laptop staan?
 
Na formatteren en openieuw installeren, moet ook alle rotzooi verdwenen zijn.
Wanneer je niet te veel persoonlijke instellingen hebt en programma's geinstalleerd, is dat soms het nmakkelijkst.
heb je trouwens één pc/laptop staan?


Ik heb alleen 1 pc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan