• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klachten formulier opvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gevat antwoord: Ja

Maar in het bestand van Post#9 (cow18) staat alles toch al in wat je nodig hebt ???

Laatst bewerkt:
sorry maar ben niet mee, hor moet je het dan terug opvragen zodat gegeven terug in het klachten formulier komen

Witveertje,

Wat warme bakkertje bedoeld is dat het al beschreven is in post #9 door Cow18.
Naast het formulier staat een combobox, als je daar op het pijltje drukt krijg je een lijst met al opgeslagen facturen.
Als je er hier een van kiest worden de gegevens van de klacht uit de database gehaald en in het klachten formulier
geplaatst. Hier kunnen ze worden aangepast en met opslaan weer worden teruggezet in de database.

Hierbij voor de volledigheid nogmaals het (iets aangepaste) bestand.

Bekijk bijlage HelpMijKlachten.xls

Veel Succes.

Werkt het wegschrijven van klachten dan wel ????

Worden macro's überhaupt ondersteund in jouw versie ??

Laatst bewerkt:
weg schrijven lukt wel maar opvragen lukt niet, kan het pijltje naast opvraag klacht niet aanklikken

Ik heb absoluut geen enkele ervaaring met Apple maar aangezien dat 'pijltje' een ActiveX-besturingselement is vermoed ik dat je ofwel in Ontwerpmodus staat ofwel dat er een beveiliging tegen het gebruik van ActiveX-besturingselementen actief is.

Heb je al iets met mijn laatste opmerkingen gedaan ? Want daar zie ik ook geen feedback van ....

Bij mij wel. Het werkt over het algemeen wat beter als je er even bij vermeldt, wat er niet doet. Krijg je een foutmelding heb je de code toegepast in je eigen bestand of doet de code in het laatst geplaatste voorbeeldje het bij jou niet?

Sorry maar bij mij werkt het niet krijg ook geen fout melding, als ik aan het vak opvragen klachten kom met de muis dan kan ik alleen het vakje wat aanpassen bv grootte maar openen lukt niet.
Ik ben een leek ivm macro's

Kijk, als jij niet wil antwoorden op mijn opmerkingen hoeft het voor mij ook niet meer.
Ik heb je al 2 keer gevraagd of ontwerpmodus ingeschakeld staat. In je vorig antwoord stel je
kan ik alleen het vakje wat aanpassen bv grootte
als je dat dan kan moet ontwerpmodus ingeschakeld zijn en kan je inderdaad de CB niet openen maar enkel eigenschappen aanpassen, dus SCHAKEL DE ONTWERPMODUS EENS UIT.

In het lint, bij Ontwikkelaars.

Functie uitgeschakeld maar geen resultaat
Krijg een fout 9 runtime bij fout opsporen krijg ik dit "With Sheets("Klachtenformulier")"

Laatst bewerkt:
Aangezien de naam v/h werkblad Klachtformulier is en niet Klachtenformulier lijkt het mij logisch dat je een foutmelding krijgt.
Deze had je toch zelf ook wel kunnen uitvlooien, niet ?

Zoals ik al zei ik ben een leek met dit gedoe.
Ik heb het aangepast maar krijg opvragen klacht niet voor elkaar, bij het opslaan klacht krijg ik een handje maar opvragen niet

Laatst bewerkt:
Post het bestand eens waar jij in aan't werken bent zodat we met de juiste gegevens werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan