kladblok probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterwinner

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2013
kheb een vraagje kzit er nu al lang mee, ik hebeens geklikt op openen met kladblok en nu wil hij alles openen met kladblok !systemrestore en startup repair kunnen ook niet helpen.

Ik doe een wilde gok dat je een extensie hebt verbonden aan het programma kladblok, hoewel dat uit je vraag nauwelijks is op te maken.....

Misschien dat je eerst even een spellingschecker kan gebruiken en zinsopbouw kan gebruiken, dit lijkt eerder op een ophoping van half afgemaakte woorden....

Over mijn gok: Als dat het is kan je het bestand wat geopent wordt in Kladblok aanklikken met rechtermuisklik, openen met, en dat 'Standaard programma kiezen' of 'Choose default program' waar je het programma kan kiezen waarmee het bestand wel mee moet worden geopend.
Het is overigens handig om, behalve een duidelijke vraag te stellen, ook wat details te geven aangezien we nu alleen maar kunnen raden...

Hoi,
je bent toen vergeten het vinkje weg te halen bij "Deze actie automatisch op alle bestanden toepassen" o.i.d.
Kijk of je het d.m.v. deze link (Eng) verder komt.

nee op die link staat ook niets maar ik heb de extansie niet verbonden met kladblok
wel was dit al eens gebeurt en helpe start up repair maar nu niet wat moet ik doen????

Die link is wel van toepassing.

• Download LNK & EXE naar je downloadmap
  • Unzip ze allebei en kopieer deze .REG bestanden naar je bureaublad.
  • Rechtsklik de .REG bestanden en klik op Samenvoegen.
  • Herstart

Opmerking: deze handelingen kunnen alleen uitgevoerd worden als administrator.

Laatst bewerkt:
Wat werkt er nu niet?
1. Kun je (nog steeds) géén programma & geen snelkoppelingen meer uitvoeren?
2. Kun je wel programma's, maar géén snelkoppelingen uitvoeren?
3. Kun je géén programma, maar wel snelkoppelingen meer uitvoeren?

beste dorado geen snelkoppelingen en programma's sommige geinstaleerde wel maar ook internet linken office bestanden alles is in kladblok bestand verandert en de hierboven oplossingen werken niet

Dus ter verduidelijking
na het eenmalig openen met > kladblok
openen alle .exe .ink en snelkoppelingen in note pad
recovery helpt niet
start up repair helpt niet
.exe en .ink fixers helpen niet
registry fixers ook niet
opniew openen met en het vinkje of dergelijke
veranderen helpt ook niet
iemand een idee
:shocked:

beedankt het werkte (programma zelf wat traag) maar dat maakte niet uit al die kladblok dingen weg terug normale icoonen voor alles alles opent nu ook terug goed
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan