Kladblok verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lilly2006

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2006
Ik heb avast op mijn computer, deze gaf een viruswaarschuwing, nu heb ik denk ik mijn kladblok verwijderd. Als ik nu op het icoonje van kladblok druk krijg ik de wizard toegankelijkheid.

Weet iemand hoe ik dit weer goed krijg?

Kladblok verwijderd?

Kan je nog wel de exe openen, ga naar Uitvoeren --> en typ notepad.exe in, en een enterje, krijg je dan wel kladblok?
Zo ja, moet je even de snelkoppeling veranderen.

Ik had exact hetzelfde, ook met Avast. Alles wat Notepad heette werd verwijderd van m'n pc. Dus het virus was weg, maar ook Kladblok! Het vreemde was dat ik geen systeemherstel meer kon doen!? Uiteindelijk via Internet een versie van Notepad gedownload en geinstalleerd. Je krijgt wel een waarschuwing van XP dat het niet het originele bestand is. Die kun je negeren en het werkt weer.

Dat klopt helemaal ,was een foutje van Avast,maar dat schijnt verholpen te zijn,met Update

Ik had exact hetzelfde, ook met Avast. Alles wat Notepad heette werd verwijderd van m'n pc. Dus het virus was weg, maar ook Kladblok! Het vreemde was dat ik geen systeemherstel meer kon doen!? Uiteindelijk via Internet een versie van Notepad gedownload en geinstalleerd. Je krijgt wel een waarschuwing van XP dat het niet het originele bestand is. Die kun je negeren en het werkt weer.

:thumb: Thanks, dit was het. Ik heb nu kladblok weer :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan