Kladblok weg ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

damaranti

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Berichten
24
Heb een gekke vraag...heb gisteren mijn computer opgeschoond met SuperCleaner en ben nu ineens mijn kladblok kwijt , hoe kan dit ?!?!?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit weer terug kan krijgen , heb al alle berichten met "kladblok" erin al doorgespit maar kan er niks over vinden ....
Wie ooooo wie ......
Lieve groetjes, Marga
 
Start, uitvoeren, typ: "notepad" (zonder "-tekens!). Start die dan op?
 
Nee , helaas , het geeft aan :


" Kan het bestand notepad (of een van de onderdelen ervan) niet vinden. Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde blibliotheken beschikbaar zijn. "

Heb ook al via config. scherm en software bij bureau-accessoires gezocht maar kan het daar ook niet vinden.... =(
 
Het gekke is dat ik in het snelstarten een snelkoppeling naar Kladblok had en dat is nu een link naar Windows-update .....
 
Ga naar start>configuratiescherm>software en kies daar het tabblad Windows onderdelen toevoegen (of zoiets)...

Hier kun je de kladblok aanvinken en hem zo weer installeren (je moet wel de win98 cd-rom bij de hand hebben !)
 
Hoi The_Dannyboy,

Zoals je hierboven al kon lezen had ik dat al geprobeerd , maar helaas staat het hier niet bij...
Weet dus nog steeds niet wat ik moet doen.
 
begrijp het probleem niet helemaal.

maar goed.

notepad zit in de bijlage.

plaats na het uitpakken de notepad.exe in c:/windows en maak een nieuwe snelkoppeling.

pe.
 

Bijlagen

  • notepad.zip
    33,8 KB · Weergaven: 100
Hoi Pete1,

Ik heb het gedownload maar het is onbruikbaar zie bijlage.

Bedankt voor de moeite !
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 102
heb geen idee wat die fout veroorzaakt.

notepad is een los bestand wat gewoon te openen zou moeten zijn.

pe.
 
Maar hij moet wel een aantal DLL's kunnen benaderen.

Ik heb dit ook wel eens gehad, doet Paint het wel?
Ik heb, :(, Windows opnieuw moeten installeren.
 
gewoon eens de System File Checker draaien, dus

start > uitvoeren > sfc [enter] (windows 98 cdrom in je speler stoppen)
 
Heb uiteindelijk Windows maar opnieuw geinstalleerd....Bedankt voor alle moeite !
Groetjes
 
Geplaatst door damaranti
Heb uiteindelijk Windows maar opnieuw geinstalleerd....Bedankt voor alle moeite !
Groetjes

sfc gedaan ? Moet toch echt hetzelfde doen.
 
Hoi Vaat,

SFC heb ik gedaan, maar het lukte ook niet dus zag ik geen andere uitweg dan windows opnieuw te installeren.

Maar bedankt voor je reactie !

Lieve groetjes, Marga
 
dus je draaide sfc en die file checker zag niet dat je kladblok file miste ?????????
 
Nee, gek he.... snapte ook niet waarom sfc niet herkende dat er iets ontbrak. Ik kwam wel wat andere bestanden tegen maar niets dat met Notepad te maken had. Dit was ook de aanleiding om de vraag hier te plaatsen. Had zelf al van alles geprobeerd en wist ook niet meer wat te doen.

Liefs, Marga
 
ja, heel vreemd. Neem aan dat je toen wel alle bestanden hebt teruggezet.

je had ook kunnen kiezen voor het extracten van de kladblok file van de cd-rom.

Normaal is dit de oplossing dacht ik. Maar goed: eind goed al goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan