kladblok

Status
Niet open voor verdere reacties.

joj

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
42
Hallo iedereen

telkens als ik een progamma wil openen opent het in kladblok.
Sommige progamma's niet en andere wel. Na lang zoeken heb ik nog een werkende snelkoppeling gevonden maar vele progamma's openen nog niet
Help!
 
Heb je al eens een systeem herstel gedaan naar een datum toen het nog goed was?
 
Ja maar ik kan geen herstelpunten meer vinden van voor dat dit gebeurde.
 
Bedankt. Maar mijn engels is niet dat goed en waar zou ik juist deze tekst moeten in kopiëren? (sta nog niet zo ver op software-kennis).
 
Misschien ook nog om te weten dat ik dit voor had na een download van een progamma.
 
Het lijkt me dan beter dat je die pagina even laat zien aan een kennis/vriend/familielid die er wat meer in thuis is.
Het is niet veel wel maar moet wel even precies gebeuren.
Wat er niet bij staat is dat je ook even een backup van je register instellingen moet maken en dat is wel even belangrijk.
 
Ok maar waar moet je die tekst nu in kopiëren. Ik heb een vriend die er veel van af weet maar die zie ik de komende weken niet.
 
Hier spreken ze ook over windows vista terwijl ik windows 7 heb. Dus niet echt handig dan lijkt me. En ook .lnk bestanden worden geopend in kladblok. Dit probleem is echt lastig!
 
Laatst bewerkt:
Vandaar ook m'n vorige reactie.
Het is inderdaad wat lastig, maar het is dat of een herstel installatie.
 
Ja maar zo als ik al zei duurt het nog wel even voor dat ik hem kan zien dus daarom wil ik het probleem zelf oplossen. En nu is plots ook mijn taakbalk verdwenen... Depressief :confused:
 
Dan kun je beter de installatie CD van Windows 7 erin doen en er van opstarten.
Je kunt dan Windows herstellen. Dat lost het probleem op en je raakt niks kwijt.
 
Laatst bewerkt:
Windows 7 stond er bij mij basis op dus deze CD heb ik niet is er misschien een andere manier om dit te realiseren?
 
Alleen met die register aanpassing waar ik naar verwees.
 
En regfile is niets anders dan een tekstbestandje dat je maakt met kladblok.
Alleen heeft deze dan niet de extensie .txt maar .reg
 
Op die site staat het voor windows vita, gewoon aanpassen dan naar windows 7?
 
Dat staat achter een ; teken en betekend dat het commentaar is.
Dat mag je best aanpassen, maar is niet nodig.
 
Ok nog een laatste probleem, telkens als ik het wil opslagen als gaat dit enkel en alleen als txt. en dus niet als een reg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan